1. W marketingu najważniejsze są…
Marka i konsument oraz znalezienie trwałego łącznika między nimi.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Skrzydeł dodają życiowe pasje – praca jest o dostarczaniu wyników. Łatwiej dostarcza się wyniki mając skrzydła.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakimi przyszło mi się zmierzyć…
Zawsze związane z zespołem. To znalezienie indywidualnego sposobu współpracy z każdym zawodowym partnerem – motywowanie, rozwój, zmiana, zwolnienie.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Praca dla funduszu inwestycyjnego, żeby z firmy na dwucyfrowym spadku zbudować stabilny, rosnący biznes. Wyniki na półmetku pokazują, że powinno się udać.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Nie zazdroszczę twórcom. Raczej gratuluję im sukcesów i przyglądam się z bliska, jak to zrobili. Co roku konkurs EFFIE jest kopalnią skutecznych pomysłów. Świetnie, że w Polsce jest obecnie tak duży potencjał strategiczny i kreatywny. Że powstaje tak duża liczba dobrych kampanii. Polski marketing to dziś klasa światowa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Technologie mobilne. Obecność marki w miejscu i czasie, w którym chce konsument, a nie marka. Duże wyzwanie w dobie rosnącej fragmentacji konsumpcji mediów i atomizacji społeczeństwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Nie ma takich. Są natomiast przypadki złego dopasowania narzędzi do kategorii, marki lub celu aktywności.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Precyzyjne zrozumienie celów i wyzwania, wzajemne zaufanie, odwaga.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Analizy danych, rozmów z mądrzejszymi ludźmi, podglądania świata.
10. Efektywność w marketingu to…
Przełożenie łącznika marka-konsument na wynik finansowy firmy.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
To najbardziej ekscytująca kompetencja w organizacji. Z jednej strony marketing wyznacza wizję i kierunek rozwoju całej organizacji, a z drugiej zderza tę wizję z portfelem pojedynczego konsumenta. Sukces jest wtedy, kiedy wizja i portfele płyną w tym samym nurcie.
Wiktor Taczanowski – Dyrektor marketingu, Walmark
Ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, zdobyte w dużych firmach FMCG (Philip Morris, Cadbury Wedel) i OTC (GSK, RB, Walmark). Ekspertyza w dziedzinie opracowywania i wdrażania strategii rozwoju marek i kategorii, połączona z biegłością w zarządzaniu zespołami i aktywnościami marketingowymi – w tym wprowadzenia nowych marek i/lub rozszerzeń, wprowadzenia nowych kampanii ATL, działania digital i shopper marketingowe. Skuteczność biznesowa potwierdzona silnymi wynikami rynkowymi największych marek i kategorii produktowych w Polsce – FMCG (L&M, Wedel); OTC (Nurofen, Strepsils, Rutinoscorbin, Cholinex, Sinulan, Permen, Urinal).