Wiktor Taczanowski (Walmark): Skrzydeł dodają życiowe pasje – praca jest o dostarczaniu wyników

Wiktor Taczanowski (Walmark): Skrzydeł dodają życiowe pasje – praca jest o dostarczaniu wyników
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Wiktor Taczanowski, Dyrektor marketingu w Walmark, a także członek jury Effie Awards.
O autorze
1 min czytania 2015-11-17

1. W marketingu najważniejsze są…

Marka i konsument oraz znalezienie trwałego łącznika między nimi.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Skrzydeł dodają życiowe pasje – praca jest o dostarczaniu wyników. Łatwiej dostarcza się wyniki mając skrzydła.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakimi przyszło mi się zmierzyć…

Zawsze związane z zespołem. To znalezienie indywidualnego sposobu współpracy z każdym zawodowym partnerem – motywowanie, rozwój, zmiana, zwolnienie.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Praca dla funduszu inwestycyjnego, żeby z firmy na dwucyfrowym spadku zbudować stabilny, rosnący biznes. Wyniki na półmetku pokazują, że powinno się udać.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Nie zazdroszczę twórcom. Raczej gratuluję im sukcesów i przyglądam się z bliska, jak to zrobili. Co roku konkurs EFFIE jest kopalnią skutecznych pomysłów. Świetnie, że w Polsce jest obecnie tak duży potencjał strategiczny i kreatywny. Że powstaje tak duża liczba dobrych kampanii. Polski marketing to dziś klasa światowa.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…

Technologie mobilne. Obecność marki w miejscu i czasie, w którym chce konsument, a nie marka. Duże wyzwanie w dobie rosnącej fragmentacji konsumpcji mediów i atomizacji społeczeństwa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Nie ma takich. Są natomiast przypadki złego dopasowania narzędzi do kategorii, marki lub celu aktywności.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Precyzyjne zrozumienie celów i wyzwania, wzajemne zaufanie, odwaga.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Analizy danych, rozmów z mądrzejszymi ludźmi, podglądania świata.

10. Efektywność w marketingu to…

Przełożenie łącznika marka-konsument na wynik finansowy firmy.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

To najbardziej ekscytująca kompetencja w organizacji. Z jednej strony marketing wyznacza wizję i kierunek rozwoju całej organizacji, a z drugiej zderza tę wizję z portfelem pojedynczego konsumenta. Sukces jest wtedy, kiedy wizja i portfele płyną w tym samym nurcie.

 

Wiktor Taczanowski – Dyrektor marketingu, Walmark

Ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, zdobyte w dużych firmach FMCG (Philip Morris, Cadbury Wedel) i OTC (GSK, RB, Walmark). Ekspertyza w dziedzinie opracowywania i wdrażania strategii rozwoju marek i kategorii, połączona z biegłością w zarządzaniu zespołami i aktywnościami marketingowymi – w tym wprowadzenia nowych marek i/lub rozszerzeń, wprowadzenia nowych kampanii ATL, działania digital i shopper marketingowe. Skuteczność biznesowa potwierdzona silnymi wynikami rynkowymi największych marek i kategorii produktowych w Polsce – FMCG (L&M, Wedel); OTC (Nurofen, Strepsils, Rutinoscorbin, Cholinex, Sinulan, Permen, Urinal).