W kampanii biorą udział czołowi twórcy YouTube, instagramerzy oraz gwiazdy znane z telewizji. Swoje drugie oblicze pokażą Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski, Sylwia Przybysz, Jakub Kosel, Czarek Jóźwik, twórcy znani na YouTube jako „EKIPA” – Tromba, Marcysia Ryskała, Patec Wariatec i Mini Majk, a także wielu innych czołowych influencerów.
Czym różni się UNO FLIP od klasycznej wersji? Nowa talia to dwustronne karty, wśród których pojawia się karta ODWRÓĆ i jeszcze ostrzejsze karty specjalne. Karty mają jasną stronę, w której obowiązują klasyczne zasady gry UNO oraz ciemną stronę – gdzie karty są bardziej surowe. Kolejną nowością są karty ODWRÓĆ, które powodują, że karty wszystkich graczy zostają odwrócone na drugą stronę, ujawniając nowy zestaw cyfr oraz kolorów, co stawia rozgrywających w zupełnie nowej sytuacji.
Zobacz również
Działania potrwają do 20 lipca, obejmują kampanię w digitalu – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Kampanię przygotował butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).