TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wild things are coming – nowa kampania reklamowa YOPE

YOPE, polski producent kosmetyków naturalnych, wprowadza na rynek nową serię produktów − tym razem to seria ekskluzywnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Debiutowi YOPE w tej kategorii towarzyszy szeroka kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming”.
O autorze
1 min czytania 2021-04-21

Zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming” wystartowała 16 kwietnia. Pokazuje, jak receptury YOPE uwalniają naturalną dzikość, moc i siłę kobiet. Kolejnym etapem będzie stworzenie społeczności pod hasłem „MY NAME IS WILD” gdzie wszystkie niezwykłe, odważne, silne kobiety będą mogły znaleźć wspólny język.

– Do pracy przy tej kampanii udało nam się zaprosić wielu wyjątkowych twórców i zebrać ich na jednym „pokładzie YOPE”. Autorem konceptu kreatywnego jest Zuzanna Wrońska, film został wyreżyserowany przez duet Frydrych-Zdanowski, animacje 3d stworzył Bartek Kalinowski, z kolei za sesję zdjęciową odpowiada Zuzanna Krajewska. Design opakowań i postać charakterystycznego kotka – bohatera produktów – zaprojektował Paweł Przybył. Muzyka stworzona przez Andrzeja Smolika nadaje naszym spotom wyjątkowo dzikiego i tanecznego charakteru – mówi Andrzej Mytych, CMO YOPE.

Bohaterką spotów jest autorka linii kosmetyków i zarazem prezeska YOPE – Karolina Kuklińska-Kosowicz. 

– Udział Karoliny w spocie daje nam wiarygodność i naturalność, a to kluczowe dla komunikacji naszej marki – mówią przedstawiciele brandu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania promocyjne obejmują kampanię VOD, internet – w ramach którego zaplanowano aktywności w obszarze digital, social mediów i content marketingu, w tym współpracę z topowymi influencerami, digital OOH, oraz prasę. Przewidziano także intensywne wsparcie w punktach sprzedaży. W ramach kampanii będą emitowane 4 spoty reklamowe.

Nad realizacją kampanii czuwały Działy Marketingu i Kreacji YOPE. Za produkcję spotów odpowiada Film Produkcja, a za postprodukcję Human Ark. Za zakup mediów odpowiada Dział Marketingu YOPE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się