Zintegrowana kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming” wystartowała 16 kwietnia. Pokazuje, jak receptury YOPE uwalniają naturalną dzikość, moc i siłę kobiet. Kolejnym etapem będzie stworzenie społeczności pod hasłem „MY NAME IS WILD” gdzie wszystkie niezwykłe, odważne, silne kobiety będą mogły znaleźć wspólny język.
– Do pracy przy tej kampanii udało nam się zaprosić wielu wyjątkowych twórców i zebrać ich na jednym „pokładzie YOPE”. Autorem konceptu kreatywnego jest Zuzanna Wrońska, film został wyreżyserowany przez duet Frydrych-Zdanowski, animacje 3d stworzył Bartek Kalinowski, z kolei za sesję zdjęciową odpowiada Zuzanna Krajewska. Design opakowań i postać charakterystycznego kotka – bohatera produktów – zaprojektował Paweł Przybył. Muzyka stworzona przez Andrzeja Smolika nadaje naszym spotom wyjątkowo dzikiego i tanecznego charakteru – mówi Andrzej Mytych, CMO YOPE.
Zobacz również
Bohaterką spotów jest autorka linii kosmetyków i zarazem prezeska YOPE – Karolina Kuklińska-Kosowicz.
– Udział Karoliny w spocie daje nam wiarygodność i naturalność, a to kluczowe dla komunikacji naszej marki – mówią przedstawiciele brandu.
Działania promocyjne obejmują kampanię VOD, internet – w ramach którego zaplanowano aktywności w obszarze digital, social mediów i content marketingu, w tym współpracę z topowymi influencerami, digital OOH, oraz prasę. Przewidziano także intensywne wsparcie w punktach sprzedaży. W ramach kampanii będą emitowane 4 spoty reklamowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nad realizacją kampanii czuwały Działy Marketingu i Kreacji YOPE. Za produkcję spotów odpowiada Film Produkcja, a za postprodukcję Human Ark. Za zakup mediów odpowiada Dział Marketingu YOPE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing