Reorganizacja dotyczy całej firmy – powstały nowe działy, funkcje i role. Jej celem jest uelastycznienie procesów, które mają sprzyjać realizacji coraz większych projektów komunikacyjnych. To drugi etap zmian – we wrześniu 2020 firma odświeżyła swoją markę poprzez zmianę identyfikacji wizualnej oraz nową stronę.
– W ciągu 5 lat urośliśmy trzykrotnie i nadszedł moment, w którym reorganizacja to kolejny naturalny krok w rozwoju. Dotychczasowa struktura oparta na małych zespołach świetnie sprawdzała się w praktyce. Coraz częściej jednak mierzymy się ze zróżnicowanymi projektami wymagającymi dużej elastyczności i zwinnego działania. Nowy układ w firmie pozwala nam utrzymać jakość usług na najwyższym poziomie – wyjaśnia Wiktor Pastucha, CEO WILLS INTEGRATED. – WILLS z nowym kręgosłupem jest bardziej zwinny, proaktywny i gotowy na ambitne wyzwania. To dobra wiadomość dla załogi WI i klientów – obecnych oraz potencjalnych –dodaje Pastucha.
Zobacz również
Nowy dział account management
Od lutego bieżącą obsługą klientów agencji zajmuje się dział account management, wyodrębniony z dotychczas funkcjonujących zespołów projektowych. Szefem nowej komórki została Bogumiła Kurzeja. Związana z agencją od 5 lat, wcześniejsza team leader w dziale komunikacji. Do obowiązków współpracowników Kurzei będzie należała m.in. analiza i realizacja potrzeb klientów poprzez budowę składów projektowych w oparciu o działy komunikacji, strategii i designu, a także zewnętrznych podwykonawców i partnerów.
Nowi szefowie „kreacji”
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Od lutego działy Komunikacji i Designu zyskały również nowych szefów. Jerzy Kroplewski, dotychczasowy senior graphic designer, związany z WI od ponad 2 lat, objął funkcję head of design. Bartosz Kowalczyk, pełniący dotąd rolę Team Leadera, zastąpił na stanowisku head of communication Kamila Kubicza. Nowi szefowie będą wspierać współpracowników odpowiedzialnych za wszystkie procesy kreatywne w obszarach, takich jak public relations, performance, strategy, creative, digital, branding, design i integrated.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Silna wizja
Reorganizacja struktury wzmocni również Zarząd na poziomie wyznaczania celów i organizacji działania firmy. Od lutego za zapewnienie właściwego funkcjonowania agencji, realizację celów biznesowych oraz zarządzanie budżetem i kilkudziesięcioosobowym zespołem będzie odpowiedzialny Kamil Kubicz – współpracujący z agencją od początku jej istnienia – powołany na nową funkcję COO. Będzie on bezpośrednim łącznikiem pomiędzy szefami działów a Zarządem. Dodatkowo Kubicz wraz z Wojciechem Bzdykiem, head of strategy, będą pełnić funkcję partnerów wspierających zarząd w realizacji zadań. Zasadniczym wsparciem na poziomie organizacji funkcjonowania firmy będzie w dalszym ciągu dział administracji i HR zarządzany przez Dianę Bernat.
WILLS INTEGRATED to agencja marketingowa obecna na rynku od 2011 roku. Wśród klientów WI są m.in. takie marki jak: Blachotrapez, ISOVER, Saint-Gobain, Dekoral, Swiss Krono, Aluprof czy Vozilla.