Wincenty związany jest z GoldenSubmarine od 2010 roku. Jako Business Development Manager odpowiadał za tworzenie i budowanie dobrych kontaktów z nowymi klientami. W ciągu kilku ostatnich lat agencja rozpoczęła współpracę z takimi markami jak SEAT, NIVEA, ING Bank Śląski czy też WWF.
Dotychczasowe sukcesy, a także jasna i odważna wizja przyszłości działu Business Development, przekonały nas, by powierzyć Wincentemu misję jego rozwoju – podkreśla Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine.
Zobacz również
Nowy dyrektor, wraz ze swoim zespołem, będzie odpowiadał za dalszą ekspansję agencji zarówno pod kątem biznesowym jak i samej obecności w branży interaktywnej.
Zależy mi na tym by coraz więcej firm przekonywać do współpracy z naszą agencją, pokazując nie tylko wysoką jakość kreacji i wyjątkowość naszego strategicznego myślenia, ale także solidność realizacji projektów. Od pierwszego kontaktu z klientem po ostatni raport, podsumowujący kampanię – dodaje Wincenty Kokot.
Kokot jest aktywnym uczestnikiem i wielokrotnym prelegentem licznych konferencji branżowych dotyczących szeroko pojętego marketingu interaktywnego (Forum IAB, Kongres Online Marketingu, etc.).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Sam zwykł mawiać o sobie: entuzjasta technologii mobilnych i poszukiwacz nowych trendów. Z wykształcenia filozof, który z zainteresowaniem (czasem obawą) obserwuje proces wkraczania technologii w codzienne życie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing