WINIARY wprowadzają linię zup z uratowanymi warzywami

O autorze
1 min czytania 2022-10-18

Nietypowa wielkość, niespotykany kształt, drobne przebarwienia na skórce – takie warzywa standardowo nie trafiłyby do produkcji żywności. Jednak WINIARY postanowiły je uratować i wykorzystać w limitowanej edycji swoich znanych i lubianych zup, w Krupniku, Barszczu Czerwonym i Jarzynowej. Akcję wspiera digitalowa kampania, za którą odpowiada agencja Publicis Poland.

Marka WINIARY w ramach misji „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”, wspiera konsumentów na wiele sposobów. Przede wszystkim dostarcza kulinarnych inspiracji w postaci prostych przepisów na wykorzystanie produktów, które są dostępne w każdym domu. Poza tym pomaga w planowaniu posiłków, edukuje i kształtuje dobre nawyki, a także otwiera jadłodzielnie w całej Polsce.

W najnowszej kampanii, WINIARY promują wykorzystywanie warzyw takich, jakie stworzyła natura – o nietypowej wielkości czy niestandardowym kształcie. Z reguły nie trafiają one do produkcji żywności mimo tego, że są równie wartościowe i smakują tak samo jak te o regularnym wyglądzie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Limitowana edycja zup WINIARY, to tym samym doskonały sposób na ograniczenie zjawiska, jakim jest marnowania żywności. W każdym z produktów WINIARY zawarły jedną grupę uratowanych warzyw: w Krupniku są to wszystkie marchewki, a w Barszczu Czerwonym – buraki, w Jarzynowej – selery.

Za strategię i kreację digitalowej kampanii limitowanej edycji „Zup z uratowanych warzyw” odpowiada agencja Publicis Poland należąca do struktur Publicis Worldwide. Formaty 15’’ w social mediach pojawią się na YouTube, Facebooku i Instagramie, a 6’’ wykorzystane zostaną w kampanii display. Za produkcję odpowiada Bites Studio, post-produkcję Orka, a planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego Thrive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się