Nowa seria Kyron dedykowana jest modowym rebeliantom, którzy nie boją się pokazać swojej dzikiej strony i nie podążają ślepo za trendami. Sylwetkę buta, zainspirowaną archiwalymi modelami PUMA, wzbogacono modnymi elementami w odcieniach bieli, niebieskiego oraz indygo.
Winnie Harlow, ambasadorka PUMA Kyron, od zawsze manifestuje wolność w sposobie ubierania się. Często odważnie przełamuje schematy, dzięki czemu zyskała miano trendsetterki.
Zobacz również
– Model Kyron jest dla mnie wyjątkowy ze względu na odważny design. Uwielbiam go, ponieważ mogę go nosić na wiele sposobów, dzięki czemu idealnie sprawdza się zarówno w codziennych stylizacjach, jak i tych wyjściowych – mówi Winnie.
PUMA Kyron dostępne są w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach