Kampania telewizyjna realizowana dla Helleny, popularnej marki oranżad, rozpoczęła się 1 maja. Działania są kontynuacją ubiegłorocznego projektu marki z kabaretem Ani Mru Mru. Mają związek z wejściem na rynek nowych, impulsowych wariantów opakowań oranżady. Komunikację poprzedziło lokowanie oranżady w nowej szacie graficznej podczas wybranych programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz w billboardach sponsorskich. Aktywności w mediach zaplanowano na przełom wiosny i lata. Marka będzie obecna na antenie czterech głównych stacji telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Za produkcję spotów odpowiada agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada UM (Universal McCann).
Wiosenna kampania Oranżady Hellena
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Oranżady Hellena realizowana przez dom mediowy UM (Universal McCann). Działania komunikacyjne wystartowały 1 maja br. i po raz kolejny wykorzystują zabawne spoty z udziałem kabaretu Ani Mru Mru. Marka należy do grupy kapitałowej Colian.
O autorze
0 min czytania
2015-05-06