Wiosenna kampania: wiele śniadań, jedna Śniadaniowa

7 marca pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” rozpoczyna się telewizyjna kampania Śniadaniowej, w której marka nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami.
O autorze
0 min czytania 2017-03-08

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania ma przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawa całego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – zapewni energię na cały dzień.  

Działania reklamowe zostały zaplanowane od 7 do 31 marca. Od 7 marca startują emisje spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie. Wsparte będą one reklamą w prasie handlowej (m.in. Poradniku Handlowca i Wiadomościach Handlowych). Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), oraz na www.sniadaniowa.com.pl.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly.

Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj