Foldery kosmetyczne to cykliczna, sezonowa oferta drogerii Super-Pharm. Z początkiem każdej pory roku (wiosna, lato, jesień) marka podpowiada i doradza swoim Klientkom w zakresie pielęgnacji i makijażu, prezentuje aktualne trendy i odpowiednie do nich kosmetyki. W tym roku po raz pierwszy do współtworzenia folderu zaproszono eksperta – czołową influencerkę makijażową KatOsu, która przedstawia swoje rekomendacje kosmetyczne na wiosnę 2018, a także opatrzyła oba wydania słowem wstępnym.
Przygotowując naszą ofertę zawsze podążamy za trendami i przedstawiamy je naszym Klientom. Doskonale jednak wiemy, że nikt nie zrobi tego lepiej niż czołowa influencerka. KatOsu na co dzień tworzy piękne makijaże, a teraz, w myśl hasła #pieknoistyl, podpowie jak zadbać o siebie wiosną, jak wydobyć naturalne piękno każdej z nas i jak stworzyć promienny, zgodny z trendami, makijaż. W ten sposób wspólnie przygotujemy się na wiosnę – mówi Dorota Wiaderek, Dyrektor ds. Handlowych i Marketingu w Super-Pharm.
Zobacz również
Współpraca z KatOsu to także video content, czyli seria tutoriali, w jakich influencerka krok po kroku podpowiadać będzie, jak wykonać wiosenne makijaże. Zaplanowano również jej interaktywne spotkania z Klientami drogerii na kanałach social mediowych marki.
Podjęłam współpracę z drogerią Super Pharm, bo to dla mnie wspaniała okazja do dzielenia się opiniami o ulubionych kosmetykach z Klientkami drogerii i możliwość prezentacji mojej wizji modnego makijażu. Wiosenna energia niesie ze sobą nowe trendy i chęć zmian, dlatego mam nadzieję, że zainspiruję nasze piękne Polki i przyczynię się do ich metamorfoz – mówi KatOsu.
W 2018 po raz pierwszy wiosenny folder ma dwie edycje, jedna obowiązująca od 29 marca do 11 kwietnia, a druga między 12 a 25 kwietnia, dzięki czemu Klientki znajdą w drogerii jeszcze więcej propozycji, promocji i nowości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oferta Piękno i styl jest szeroko promowana. Zaplanowano kampanię radiową oraz telewizyjną, realizowaną w stacjach głównych oraz tematycznych z grupy TVN i Polsat. Dodatkowo wykorzystano nośniki Digital Out of Home sieci Screen Network. Inserty folderów oraz advertoriale z propozycjami influencerki znajdą się w magazynach Avanti, Zwierciadło, Show, Party i Twój Styl. Oferta jest też mocno wspierana działaniami reklamowymi online i w social mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kreacje do kampanii telewizyjnej i prasowej przygotowała agencja Communication Unlimited, za planowanie mediów odpowiedzialne były grupa mediowa Mets i grupa Adnext, za działania influencer marketing odpowiada agencja Kamikaze.