Witrynę cropp.com wypełniają materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej w Bangkoku (fot. Łukasz Ziętek, film: Kuba Łubniewski), a kluczowe miejsce w strukturze informacji zajmują wiadomości dotyczące promocji sprzedażowych i wspieranych wydarzeń.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Serwis dostępny jest również w wersji mobilnej, przygotowanej pod kątem użytkowników telefonów z ekranem dotykowym. Kilka dni temu zdobyła ona nagrodę główną w konkursie „Mobile Trends Award”.
uwagę zwraca strona błędu 404: https://nowymarketing.pl/d/455,cropp-404
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
—
Słuchaj podcastu NowyMarketing