„Wiosną kopce na stołach rosną” to hasło kampanii reklamowej promującej Ciasto i Babeczki Kopiec Kreta Dr. Oetkera

Tegoroczny sezon wiosenny będzie należał do Kopca Kreta – oryginalnego ciasta i zaskakujących Babeczek. Wraz z początkiem marca ruszyła silna kampania telewizyjna promująca cenione za wyjątkowy smak i charakterystyczny wygląd topowe ciasta z portfolio Dr. Oetkera.
O autorze
1 min czytania 2016-03-07

Zarówno Ciasto Kopiec Kreta jak i Babeczki Kopce Kreta świetnie sprawdzą się na wielkanocnych stołach, podczas spotkań w gronie przyjaciół i rodziny lub jako pyszny wypiek na weekend. To smakowite, a zarazem wesołe ciasto często gości na dziecięcych przyjęciach urodzinowych. Z myślą o najmłodszych konsumentach wart podkreślenia jest fakt, że obydwa te produkty, podobnie jak inne ciasta Dr. Oetkera, nie zawierają konserwantów.

Telewizyjna kampania reklamowa wspierająca Kopce Kreta ruszyła 1 marca. Spot zakłada emisje 10 sekundowej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2, TVN, POLSAT oraz stacjach tematycznych w czasie największej oglądalności.

Kopiec Kreta jest tylko jeden, ale ilość pomysłów na jego przygotowanie nie zna granic. Wraz z kampanią telewizyjną Dr. Oetker proponuje na swojej stronie serwis z mnóstwem inspiracji na nietuzinkowe ciasta i babeczki z wykorzystaniem Kopca Kreta. Na stronie zobaczyć można jak w prosty sposób zamienić Kopiec Kreta w ogródek pełen kwiatów, słodkie owieczki lub wakacje na Krecie, albo też nadać nowy smak ciastu poprzez dodanie innych owoców.

Wiosenny serwis Dr. Oetkera pokazuje, że bez względu na to, jaki Kopiec Kreta wybierzesz: ciasto czy babeczki, będzie pysznie i kolorowo, a Twój wypiek wywoła uśmiech na twarzy Twoich najbliższych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing