Wirtualna Polska to holding technologiczny działający na styku mediów, reklamy i technologii. Z roku na rok zwiększa portfolio swoich usług i produktów, proponując rozwiązania skrojone ,,na miarę”, oparte na unikatowych treściach i formatach reklamowych. Działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska to nie tylko Internet – nadaje Telewizję WP oraz oferuje radio internetowe OpenFM i usługę poczty elektronicznej, notującej ponad 10 mln użytkowników każdego miesiąca.
Tidal to prowadzona przez artystów globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która ma na celu stworzenie zrównoważonego, zorientowanego na artystę i fanów modelu biznesowego dla branży muzycznej. Dzięki innowacyjnym funkcjom, takim jak bezpośrednie płatności dla twórców, TIDAL umożliwia artystom przedefiniowanie ich miejsca w branży muzycznej. Dostępna w 61 krajach usługa zawiera katalog ponad 90 milionów utworów i 450 000 wysokiej jakości filmów, a także oryginalne serie wideo, podcasty, tysiące wyselekcjonowanych playlist i odkrywanie wykonawców za pośrednictwem TIDAL Rising.
Zobacz również
Grupa Kino Polska to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również właścicielem serwisu FilmBox+ oraz nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i DIZI oraz kanały marki FilmBox. Grupa Kino Polska jest również producentem filmowym.
Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym – mówi Patrycja Gałązka, dyrektor marketingu i ds. rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.
Przystąpienie do IAA Polska Wirtualnej Polski skomentowała Agnieszka Gajzler, dyrektor Departamentu Media Product Business Growth:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Konsekwentnie budujemy pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce oraz etycznego partnera w biznesie. Dołączenie do IAA Polska jest dla nas kolejnym krokiem w realizacji tej strategii. Otwiera również nowe, inspirujące pola dialogu z marketerami, agencjami i innymi mediami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowe możliwości wraz z włączeniem do IAA Polska widzi także Nawojka Chałupińska, head of partner marketing, EMEA z TIDAL:
TIDAL obecny jest w Polsce od ponad 11 lat, dostarczając swoim użytkownikom muzykę w najwyższej dostępnej jakości dźwięku i nieustannie przybliżając słuchaczy i marki do ich ulubionych artystów. Dzięki IAA Polska nasz lokalny zespół będzie mógł rozwijać jeszcze więcej kompetencji marketingowych. Mamy również nadzieję podzielić się naszym doświadczeniem i wzmocnić świadomość wśród naszych partnerów.
Poszerza się również grono członków zwyczajnych Stowarzyszenia – dołączają dwaj marketingowcy z 20-lenim doświadczeniem: Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński.