Konferencje online, prowadzone przez niezależnych ekspertów z branży, skierowane zostały do klientów BR WP.PL i AdTotala, a także marketerów, działających w branży internetowej.
„Jak zacząć reklamować się w mobile i uzyskać najlepsze efekty?” – to temat pierwszego webinarium, otwierającego cykl bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę. Konferencja online, mająca miejsce 13 czerwca, skierowana była do pracowników domów mediowych, agencji reklamowych, firm analitycznych – klientów Biura Reklamy WP.PL i multimedialnej sieci sprzedaży Adtotal oraz marketerów z branży internet.
Zobacz również
Gościem spotkania był Adrian Kielich, niezależny ekspert z agencji mobile marketingu Mobext, a także członek grupy roboczej mobile IAB. Prowadzący opowiedział o tym, jak wygląda obecnie rynek mobile w Polsce, przedstawił case studies wartych uwagi kampanii mobilnych (wykorzystujących rich media), odpowiedział na pytanie, dlaczego warto promować się w mobile. Celem cyklu „Think mobile” jest charakterystyka oraz prezentacja możliwości nowego, dynamicznie rozwijającego się kanału reklamy mobilnej.
– Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odzewem. Ponad połowa biorących udział w webinarium wypełniła ankiety, w których bardzo dobrze oceniła konferencję, przez użytkowników zaproponowane zostały także kolejne ciekawe tematy szkoleń. To dla nas dowód, że takie działania są potrzebne, a jednocześnie impuls do organizacji kolejnych spotkań – mówi Robert Wielgo, Z-ca Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej z WP.PL, gospodarz webinarium.
Webinar odbył się na platformie clickmeeting.pl. Kolejne szkolenie WP.PL zaplanowane zostało na wrzesień.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing