Oferowane warzywa są cegiełkami za pomoc potrzebującym dzieciom, podopiecznym AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Organizator nie wyklucza jednak zastąpienia ich w przyszłości prawdziwymi produktami – jeśli nie w ramach własnej działalności, to w formie wsparcia wejścia na rynek pierwszego prawdziwego wirtualnego warzywniaka.
Celem inicjatywy jest promocja zdrowego odżywiania i pomoc w edukacji dzieci.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Strategicznie, wirtualny warzywniak ma służyć przetestowaniu nowego produktu z kategorii płatności online – Przelewów Espago. Przekazać drobny datek na rzecz potrzebujących dzieci można na stronie warzywko.espago.com.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]