Wirtualny Zlot Fanów Volkswagena na Facebooku

Volkswagen organizuje Zlot Fanów Volkswagena za pośrednictwem Facebooka. Koncepcję aktywacji opracowała agencja Feeders Agency, która od początku b.r. zajmuje się obsługą wszystkich kanałów social media marki Volkswagen.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Wydarzenie potrwa od poniedziałku 18 maja do niedzieli 24 maja. Marka będzie zachęcać fanów do dzielenia się swoimi zdjęciami i historiami, związanymi z najpopularniejszymi modelami Volkswagena, jak Golf, Polo, Passat, Beetle, Touareg, Tiguan i inne. Fani mogą też dołączać do wydarzenia na Facebooku. 

– Przez pandemię odwołano wiele wydarzeń masowych, w tym planowane zloty fanów Volkswagena, dlatego organizujemy pierwszy Zlot Fanów marki na Facebooku. Chcemy zachęcić sympatyków marki do dzielenia się zdjęciami czy historiami związanymi z autami marki Volkswagen – wiemy, że z korzystaniem z nich wiąże się wiele wspaniałych chwil i doświadczeń – mówi Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki w Polsce.

Finałem akcji, również na Facebook’u, będzie galeria zaprojektowana w stylu prawdziwego albumu. Zostaną w niej umieszczone najciekawsze zdjęcia i historie udostępnione przez fanów. Galeria będzie stanowić podsumowanie pierwszego w Polsce wirtualnego zlotu fanów marki Volkswagen.

Za strategię i koncepcję aktywacji oraz przebieg działań i ich realizację odpowiada agencja Feeders Agency. To kolejny projekt Feeders Agency, po „Męskim Graniu W Domu” zrealizowanym dla marki Żywiec (wspólnie z 2012 Agency i LIVE), który odpowiada na potrzeby konsumentów w dynamicznie zmieniającym się świecie „nowej normalności”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wsparcie mediowe dla aktywacji zaplanował dom mediowy PHD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing