Wydarzenie potrwa od poniedziałku 18 maja do niedzieli 24 maja. Marka będzie zachęcać fanów do dzielenia się swoimi zdjęciami i historiami, związanymi z najpopularniejszymi modelami Volkswagena, jak Golf, Polo, Passat, Beetle, Touareg, Tiguan i inne. Fani mogą też dołączać do wydarzenia na Facebooku.
– Przez pandemię odwołano wiele wydarzeń masowych, w tym planowane zloty fanów Volkswagena, dlatego organizujemy pierwszy Zlot Fanów marki na Facebooku. Chcemy zachęcić sympatyków marki do dzielenia się zdjęciami czy historiami związanymi z autami marki Volkswagen – wiemy, że z korzystaniem z nich wiąże się wiele wspaniałych chwil i doświadczeń – mówi Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki w Polsce.
Zobacz również
Finałem akcji, również na Facebook’u, będzie galeria zaprojektowana w stylu prawdziwego albumu. Zostaną w niej umieszczone najciekawsze zdjęcia i historie udostępnione przez fanów. Galeria będzie stanowić podsumowanie pierwszego w Polsce wirtualnego zlotu fanów marki Volkswagen.
Za strategię i koncepcję aktywacji oraz przebieg działań i ich realizację odpowiada agencja Feeders Agency. To kolejny projekt Feeders Agency, po „Męskim Graniu W Domu” zrealizowanym dla marki Żywiec (wspólnie z 2012 Agency i LIVE), który odpowiada na potrzeby konsumentów w dynamicznie zmieniającym się świecie „nowej normalności”.
Wsparcie mediowe dla aktywacji zaplanował dom mediowy PHD.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing