„Kozel to doskonała propozycja dla tych, którzy szukają czegoś autentycznego i konkurencyjnego wobec dostępnych obecnie piwnych specjalności oraz lagerów alternatywnych – mówi Aleksandra Zarychta – Kuzalska, Kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. – Ten autentyczny, warzony i rozlewany w Czechach trunek idealnie nadaje się do biesiadowania w gronie przyjaciół. W sklepach w całej Polsce pojawią się dwa warianty Kozla: ciemny i jasny“ – dodaje.
Velkopopovický Kozel Černý to piwo, które swój kolor i aromat zawdzięcza specjalnej mieszance ciemnych słodów. Kozel Ležák 11 to tradycyjny, wyróżniający się pełnią smaku, czeski lager tzw. 11, który w Polsce dostępny będzie z dedykowaną na nasz rynek nazwą i brązową etykietą z charakterystycznym wizerunkiem kozła trzymającego kufel piwa.
Zobacz również
Kampania reklamowa obejmie działania interaktywne oraz outdoor i rozpocznie się w kwietniu. Za koncept kreatywny odpowiada McCann Prague, zaś Triad i Nairobia przygotują lokalne kreacje. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC, obsługą social media zajmuje się agencja Traid, zaś działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.