Witalna kampania Nałęczowianki!

Nałęczowianka wystartowała z drugą odsłoną akcji „Wyskocz z kapci”. Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2016-04-26

W ramach towarzyszącej akcji loterii promocyjnej, uczestnicy mają szansę wgrania butów New Balance oraz możliwości spędzenie aktywnego dnia z gwiazdą. Kampania potrwa do 30 czerwca br.

Zwycięzcy tegorocznej loterii promocyjnej, będą mogli spędzić aktywny dzień z Barbarą Kurdej-Szatan lub Filipem Chajzerem oraz poznać ich sposoby na aktywne życie i codzienną motywację. Dodatkowo wylosowani laureaci otrzymają voucher na buty New Balance.

– Po sukcesie zeszłorocznej akcji „Wyskocz z kapci” wracamy z jej nową odsłoną – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka – Nasze konsumentki, głównie kobiety w wieku 25-45, dostrzegają kluczową rolę wody we wpływaniu na swoją witalność, a jednocześnie szukają innych źródeł energii życiowej aby codziennie cieszyć się życiem. Dlatego zachęcamy je do sięgania po Nałęczowiankę ale również motywujemy je do znalezienia własnych sposobów na aktywność oraz dobre samopoczucie.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić min. trzy butelki Nałęczowianki oraz zarejestrować paragon za pośrednictwem strony www lub poprzez wysłanie SMS-a. Codziennie można wygrać vouchery na buty New Balance – sportowe lub z kolekcji klasycznej, a co miesiąc dwa pakiety witalności. Każdy pakiet, poza kuponem do wykorzystania w sklepach New Balance, obejmuje spotkanie z wybraną gwiazdą, dodatkowe sznurówki oraz zapas wody Nałęczowianka. Na potrzeby akcji odświeżona została platforma internetowa www.wyskoczzkapci.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nałęczowianka zaplanowała także 3 eventy: w Warszawie (07.05), Krakowie (14.05) i Poznaniu (21.05), podczas których uczestnicy będą mieli szansę wymienić swoje kapcie w specjalnym dystryBUTorze na buty New Balence i otrzymać wodę Nałęczowianka. W trakcie wydarzeń prowadzone będą animacje oraz zajęcia z trenerami fitness. 

Głównym założeniem działań jest wsparcie sprzedaży wszystkich formatów wody Nałęczowianka w okresie wiosenno-letnim. Wielokanałowa kampania komunikowana jest także poprzez opakowania (zgrzewki i butelki) i materiały POS. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorem koncepcji, kreacji kampanii oraz organizatorem eventów i loterii ogólnopolskiej jest Albedo Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację reklamy telewizyjnej opracowało Publicis. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o akcji na stronie www.wyskoczzkapci.pl