„Witamy w Melbourne”: kampania Specsavers wprowadza zamieszanie na lotnisku w Sydney

„Witamy w Melbourne”: kampania Specsavers wprowadza zamieszanie na lotnisku w Sydney
Sieć salonów optycznych Specsavers w Australii postawiła na kampanię, która zdziwi niejednego turystę. Na terenie lotniska w Sydney pojawił się billboardy z hasłem „Witamy w Melbourne”, zaś w Melbourne – odwrotnie. O co chodzi w tej akcji?
O autorze
0 min czytania 2024-09-24

Plan jest prosty: Specsavers chce w ten zabawny (i nieco ryzykowny) sposób zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów optycznych. Pod doskonale widocznym hasłem widnieje jeszcze zdanie: „Powinniśmy udać się do Specsavers”. I wszystko jasne!

Kampanii towarzyszy reklama telewizyjna „Powinieneś odwiedzić Specsavers”, a cała akcja zyskała uznanie wśród internautów w różnych zakątkach świata. Dzięki temu pojawiła się również m.in. na lotnisku w Perth.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: mat. pras. Specsavers

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Jeśli to widzisz, to dlatego, że my cię widzimy”: powstał billboard, który odczytają jedynie daltoniści

Powstał billboard, który w całości zobaczą jedynie osoby z zaburzeniami widzenia kolorów. Outdoorowa akcja jest pomysłem kanadyjskiego oddziału TD Banku. Ma zwracać uwagę na dostępność do treści online osób z niepełnosprawnościami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się