Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WitFlow poprawia użyteczność procesu mikropłatności na Nk.pl

Portal nk.pl stale poszerza ofertę gier dostępnych dla zalogowanych użytkowników. W serwisie aktualnie znajduje się niemal 100 gier, w które miesięcznie grają ponad 2 mln użytkowników. Gracze mogą powiększać swój wirtualny asortyment lub umiejętności poprzez zakup specjalnych gadżetów za Eurogąbki.
O autorze
0 min czytania 2012-11-08

NK w trosce o wysoką jakość usług przebudowuje proces mikropłatności za Eurogąbki. Celem zmian jest m.in. podniesienie konwersji zakupów poprzez poprawę intuicyjności stosowanych rozwiązań.

Wprowadzone modyfikacje nie są działaniem jednorazowym, lecz częścią procesu rozwojowego sekcji gier i płatności. Dlatego też NK nawiązała współpracę ze studiem ux & usability – WitFlow. Wynikiem wspólnego działania będą badania z użytkownikami, w których właśnie proces płatności będzie poddany wnikliwej analizie. Testy zostaną przeprowadzone we wrocławskim laboratorium badawczym WitFlow, gdzie będzie je obserwował zespół pracujący nad serwisem nk.pl.

 

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj