Witold Adamski chief product officerem w K2 Precise

Witold Adamski dołączył do zespołu K2 Precise (Grupa K2), obejmując stanowisko chief product officera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu oraz produktów w obszarze mediów digital.
O autorze
1 min czytania 2023-02-28

Rolą Witolda Adamskiego będzie również zapewnienie klientom wysokiej jakości  usług analitycznych i performance, rozwój merytorycznym zespołów SEM, social ads,  programmatic & display, afiliacji i web analityki. Adamski będzie odpowiedzialny za  współpracę z najważniejszymi partnerami mediowymi i technologicznymi takimi jak  Google, Meta, TikTok, Adform, Teads, Justtag, YOC i innymi. 

– Cieszę się z dołączenia Witolda do naszego zespołu. Chcemy być dla klientów  najlepszym partnerem w realizacji celów biznesowych poprzez optymalizację każdego  etapu ścieżki zakupowej konsumentów. Z racji naszego DNA szczególną rolę  odgrywają precyzyjne działania w digital mediach z wykorzystaniem  zaawansowanych danych. Witold posiada zarówno doświadczenie w strategicznej  obsłudze wymagających klientów, jak również umiejętność budowy skutecznego  zespołu, co wzmocni naszą jakość produktu digital mediowego – Katarzyna  Wiśniewska, managing director w K2 Precise. 

Witold Adamski jest związany z branżą od 17 lat. Karierę mediową rozpoczął w OMD, gdzie pracował dla szerokiego grona klientów, takich jak T-Mobile, HP, Deutsche  Bank, Polpharma i Grupa Żywiec (Heineken Polska). Po sukcesach współpracy z Grupą Żywiec przeszedł na stronę reklamodawcy, odpowiadał m.in. za wdrożenie  nowego globalnego strategicznego podejścia do planowania mediów. 

Przez ostatnie 8 lat pracował w agencji MediaHub, gdzie budował zespół obsługujący  kluczowego klienta – ING Bank Śląski. Odpowiadał za koordynację wszystkich  projektów mediowych prowadzonych przez ING na rynku polskim. Do jego zadań  należała zmiana organizacji zespołu i procesów pracy. Restrukturyzacja dotyczyła  m.in. transformacji cyfrowej, w tym wdrożenia rozwiązań Business Intelligence. Dbał również o innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów, analiz i  raportowania danych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zrealizowane z udziałem Witolda Adamskiego kampanie są doceniane licznymi  nagrodami zarówno za ich efektywność (16 nagród Effie, w tym trzy złote), innowacyjność (nagrody Innovation, w tym Grand Prix), a także ważną rolę w  cyfrowej transformacji (18 nagród Mixx Awards, w tym 3 razy Best in Show). Witold  Adamski, dołączając do zespołu K2 Precise podkreśla, że „ta najważniejsza  kampania” jest zawsze przed nim. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing