1. W marketingu najważniejsze są…
konsekwencja w działaniu i wiara w słuszność wyboru 🙂
Zobacz również
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł, to…
kampanie dla marki AXE. Odważny brand manager dał nam szanse realizowania odważnych pomysłów i wspólnie na tym skorzystaliśmy. Pękł szklany sufit korporacyjnych niemożności. Do dziś ma u nas stały ołtarzyk Św. TheBest.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
negocjacje i dopięcie umowy dotyczące kontraktu w USA. Do tego typu rozmów nie przygotowuje żadna polska uczelnia ani teoretyczne szkolenie.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
kartka świąteczna 2012, którą zrealizowaśmy wykorzystując WSZYSTKIE nasze kompetencje od hydrauliki zaczynając na platformie arduino i integracji z facebook api kończąc.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
North Kingdom – Vodafone BufferBusters. Marzę, aby ktoś dał nam szanse zrealizować taki projekt w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
inżynieria kreatywna i związane z nią powszechne wykorzystanie techniki i technologii: augmented reality, geotargetowania, platform mobilnych (niekoniecznie rozumianych tylko i wyłącznie przez pryzmat smartphone lub tablet), arduino, RFID, human motion.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
social media.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
zaufanie do kompetencji agencji, którą przecież wybrano w przetargu.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
wired, youtube’a 😉 … kickstartera, blogów technologicznych i marketingowych.
10. Gdybym miał reklamować bigos jako źródło witaminy C w Kalifornii, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
delikatnie zasugerowałbym ponowną weryfikację badań dot. kierunków rozwoju eksportu i perspektyw rynków docelowych 😉
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że..
fascynuje mnie swoim brakiem ograniczeń w kreowaniu rzeczywistości, ciągłą zmianą i błyskawiczną absorpcją nowości, dużym potencjałem do osiągania spektakularnych efektów i czerpania z nich maksymalnej satysfakcji przez wszystkich uczestników marketingowego projektu.
—
Witold Kempa założyciel i CEO Netizens digital innovation house – ma ponad 14 lat doświadczeń w zarządzaniu organizacjami wykorzystującymi nowe technologie. Autor wielu publikacji branżowych. Jest absolwentem Wydziału Informatyki oraz studiów na kierunku Zarządzanie Firmą.