Witold Kempa (Netizens): pękł szklany sufit korporacyjnych niemożności

Witold Kempa (Netizens): pękł szklany sufit korporacyjnych niemożności
Tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Witold Kempa założyciel i CEO Netizens digital innovation house.
O autorze
1 min czytania 2013-10-07

1. W marketingu najważniejsze są…

konsekwencja w działaniu i wiara w słuszność wyboru 🙂

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł, to…

kampanie dla marki AXE. Odważny brand manager dał nam szanse realizowania odważnych pomysłów i wspólnie na tym skorzystaliśmy. Pękł szklany sufit korporacyjnych niemożności. Do dziś ma u nas stały ołtarzyk Św. TheBest.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

negocjacje i dopięcie umowy dotyczące kontraktu w USA. Do tego typu rozmów nie przygotowuje żadna polska uczelnia ani teoretyczne szkolenie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

kartka świąteczna 2012, którą zrealizowaśmy wykorzystując WSZYSTKIE nasze kompetencje od hydrauliki zaczynając na platformie arduino i integracji z facebook api kończąc.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

North Kingdom – Vodafone BufferBusters. Marzę, aby ktoś dał nam szanse zrealizować taki projekt w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

inżynieria kreatywna i związane z nią powszechne wykorzystanie techniki i technologii: augmented reality, geotargetowania, platform mobilnych (niekoniecznie rozumianych tylko i wyłącznie przez pryzmat smartphone lub tablet), arduino, RFID, human motion.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

social media.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

zaufanie do kompetencji agencji, którą przecież wybrano w przetargu.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

wired, youtube’a 😉 … kickstartera, blogów technologicznych i marketingowych.

10. Gdybym miał reklamować bigos jako źródło witaminy C w Kalifornii, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

delikatnie zasugerowałbym ponowną weryfikację badań dot. kierunków rozwoju eksportu i perspektyw rynków docelowych 😉

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że..

fascynuje mnie swoim brakiem ograniczeń w kreowaniu rzeczywistości, ciągłą zmianą i błyskawiczną absorpcją nowości, dużym potencjałem do osiągania spektakularnych efektów i czerpania z nich maksymalnej satysfakcji przez wszystkich uczestników marketingowego projektu.

— 

Witold Kempa założyciel i CEO Netizens digital innovation house – ma ponad 14 lat doświadczeń w zarządzaniu organizacjami wykorzystującymi nowe technologie. Autor wielu publikacji branżowych. Jest absolwentem Wydziału Informatyki oraz studiów na kierunku Zarządzanie Firmą.