1. W marketingu najważniejsze są…
konsekwencja w działaniu i wiara w słuszność wyboru 🙂
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł, to…
kampanie dla marki AXE. Odważny brand manager dał nam szanse realizowania odważnych pomysłów i wspólnie na tym skorzystaliśmy. Pękł szklany sufit korporacyjnych niemożności. Do dziś ma u nas stały ołtarzyk Św. TheBest.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
negocjacje i dopięcie umowy dotyczące kontraktu w USA. Do tego typu rozmów nie przygotowuje żadna polska uczelnia ani teoretyczne szkolenie.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…
kartka świąteczna 2012, którą zrealizowaśmy wykorzystując WSZYSTKIE nasze kompetencje od hydrauliki zaczynając na platformie arduino i integracji z facebook api kończąc.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
North Kingdom – Vodafone BufferBusters. Marzę, aby ktoś dał nam szanse zrealizować taki projekt w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
inżynieria kreatywna i związane z nią powszechne wykorzystanie techniki i technologii: augmented reality, geotargetowania, platform mobilnych (niekoniecznie rozumianych tylko i wyłącznie przez pryzmat smartphone lub tablet), arduino, RFID, human motion.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
social media.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
zaufanie do kompetencji agencji, którą przecież wybrano w przetargu.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
wired, youtube’a 😉 … kickstartera, blogów technologicznych i marketingowych.
10. Gdybym miał reklamować bigos jako źródło witaminy C w Kalifornii, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
delikatnie zasugerowałbym ponowną weryfikację badań dot. kierunków rozwoju eksportu i perspektyw rynków docelowych 😉
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że..
fascynuje mnie swoim brakiem ograniczeń w kreowaniu rzeczywistości, ciągłą zmianą i błyskawiczną absorpcją nowości, dużym potencjałem do osiągania spektakularnych efektów i czerpania z nich maksymalnej satysfakcji przez wszystkich uczestników marketingowego projektu.
—
Witold Kempa założyciel i CEO Netizens digital innovation house – ma ponad 14 lat doświadczeń w zarządzaniu organizacjami wykorzystującymi nowe technologie. Autor wielu publikacji branżowych. Jest absolwentem Wydziału Informatyki oraz studiów na kierunku Zarządzanie Firmą.