Komunikacja w najnowszej kampanii reklamowej napoju musującego Piccolo, skupia się wokół okresu sylwestrowo-karnawałowego i pojawiających się w tym czasie okazji. Okres dziecięcych bali i przyjęć, skłania do zakupu produktu. Największą zmianą w stosunku do dotychczasowego wizerunku marki jest pojawienie się jej brand hero – Piccolo – w roli superbohatera.
„Piccolo to niekwestionowany lider segmentu dziecięcych szampanów i prekursor całej kategorii – świadomość tej marki jest wciąż silna u rodziców obecnych kilkulatków, stanowiących core target Piccolo. Jednym z postawionych przed agencją zadań było odświeżenie i dostosowanie bohatera marki do współczesnych czasów. Stąd z jednej strony koncepcja przesunięcia postaci Piccolo na pierwszy plan i nadania mu „żywego” charakteru, a z drugiej – idea metamorfozy brand hero w unikatowego superbohatera, w typie herosów z nadludzkimi mocami, które dzisiaj na dobre zawładnęły dziecięcą wyobraźnią. Tym samym Piccolo zyskuje „supermoc” wprowadzania radosnej atmosfery, pełnej pomysłów zabawy wszędzie tam, gdzie jest obecny.” – wyjaśnia Tomasz Seroczyński, creative director w agencji Wizard.
Zobacz również
Kampania reklamowa Piccolo wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są materiały POS oraz prasa. Za całość kreacji odpowiada agencja Wizard, która zdobyła to zlecenie w przetargu ogłoszonym przez właściciela marki Piccolo – firmę Ambra, pokonując 5 innych agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]