Komunikacja w najnowszej kampanii reklamowej napoju musującego Piccolo, skupia się wokół okresu sylwestrowo-karnawałowego i pojawiających się w tym czasie okazji. Okres dziecięcych bali i przyjęć, skłania do zakupu produktu. Największą zmianą w stosunku do dotychczasowego wizerunku marki jest pojawienie się jej brand hero – Piccolo – w roli superbohatera.
„Piccolo to niekwestionowany lider segmentu dziecięcych szampanów i prekursor całej kategorii – świadomość tej marki jest wciąż silna u rodziców obecnych kilkulatków, stanowiących core target Piccolo. Jednym z postawionych przed agencją zadań było odświeżenie i dostosowanie bohatera marki do współczesnych czasów. Stąd z jednej strony koncepcja przesunięcia postaci Piccolo na pierwszy plan i nadania mu „żywego” charakteru, a z drugiej – idea metamorfozy brand hero w unikatowego superbohatera, w typie herosów z nadludzkimi mocami, które dzisiaj na dobre zawładnęły dziecięcą wyobraźnią. Tym samym Piccolo zyskuje „supermoc” wprowadzania radosnej atmosfery, pełnej pomysłów zabawy wszędzie tam, gdzie jest obecny.” – wyjaśnia Tomasz Seroczyński, creative director w agencji Wizard.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Kampania reklamowa Piccolo wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są materiały POS oraz prasa. Za całość kreacji odpowiada agencja Wizard, która zdobyła to zlecenie w przetargu ogłoszonym przez właściciela marki Piccolo – firmę Ambra, pokonując 5 innych agencji.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta