„Wkurzają cię okulary?” – „Przejdź na sokoli wzrok” – takie hasła znalazły się na kreacjach przygotowanych w ramach kampanii sieci klinik okulistycznych Optegra. Ogólnopolska kampania edukacyjna obejmuje działania w portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz w radiu i prasie. Akcja skierowana jest do wszystkich osób noszących okulary korekcyjne lub soczewki kontaktowe, które chcą się pozbyć wady wzroku. Kampania będzie wspierana przez działania public relations.
W ramach akcji „Przejdź na sokoli wzrok” pacjenci mają szansę poszerzyć swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod korekcji wad wzroku, a także dowiedzieć się więcej o cenach, w jakich poszczególne zabiegi są dostępne.
Zobacz również
Media tradycyjne, online i social media zakupiła Agencja Brave Brain.
Za działania PR odpowiada Agencja BWPR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing