Komunikacja oparta jest na idei „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex to konkretny benefit, taki jak porcja energii, wartości odżywczych czy witamin, który warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia. Od śniadania, przez przerwę w pracy i po obiad.
– Soki Hortex to naturalne uzupełnienie i dopełnienie posiłków. Gdy stawiamy na zbilansowane i pełnowartościowe dania, wspierają nas w tym soki Hortex – mówi Michał Szewczyk, dyrektor kategorii J&D.
Zobacz również
Przekaz buduje pozytywny zwyczaj dołączania soków do posiłków i podkręcania w ten sposób ważnych dla dobrego samopoczucia i lepszego funkcjonowania elementów. W zabieganym świecie to prosty oraz sprytny sposób na dobre odżywianie.
Za kreację spotów oraz key visuale odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja ASAP&ASAP. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]