A to wszystko za sprawą zaplanowanej na ten dzień Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”, organizowanej przez stowarzyszenie PR ON.
Misją Stowarzyszenia jest dbanie o standardy na polskim rynku public relations i marketingu. Promuje kreatywność i innowacyjność poprzez szerzenie rzetelnej wiedzy o tych dziedzinach wśród nowego pokolenia PR-owców, nie zapominając o etyce tego zawodu.
Zobacz również
Przedsięwzięciem, jakiego podjęli się organizatorzy, jest zorganizowanie Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. Co za tym idzie? Organizatorzy przygotowują 60 minutowe bloki tematyczne, prowadzone przez pr-owych oraz marketingowych ekspertów, w temacie nowoczesnych technik i narzędzi wykorzystywanych w branży. Widownia będzie miała możliwość wzięcia aktywnego udziału w przebiegu konferencji. Oprócz części teoretycznej, każdy z uczestników będzie miał możliwość wzięcia udziału w warsztatach, w trakcie których zdobędzie szansę zetknięcia się praktycznie ze sztuką PR. Dopełnieniem tego wydarzenia będzie „coffebreak”, w trakcie którego uczestnicy będą mogli wymienić się doświadczeniami oraz nawiązać kontakty. Nazwiska zaproszonych prelegentów będą pojawiać się systematycznie na profilu Stowarzyszenia. Wydarzenie jest prawdziwą gratką dla miłośników nowoczesnego PRu oraz adeptów tego zawodu.
Konferencja odbędzie się 24.04.2018r. w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Już wkrótce ruszą darmowe zapisy na wydarzenie. Ilość miejsc jest ograniczona. Więcej informacji na stronie internetowej oraz profilu na Facebooku.
Weź udział i włącz się z nami na PR!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing