„Włącz Tryb Spotkań” to kampania, w której Wyborowa podkreśla, jak ważna jest obecność innych ludzi. Tym razem, w jej najnowszej odsłonie pojawia się epicka domówka w zupełnie innym wymiarze, która zachęca do wspólnego spędzania czasu.
To właśnie ona staje się pretekstem do pokazania w kampanii limitowanej serii Wyborowa Party Edition, która weszła niedawno na rynek. Ten wyjątkowy produkt w kreatywny sposób dostarcza odbiorcom dodatkowych doświadczeń i sprawia, że każda domówka staje się epicką przygodą, która na długo zapada w pamięć. Wyborowa Party Edition to imprezowy niezbędnik, który ma wszystko, czego potrzeba. Jej unikalna butelka pod wpływem światła ze smartfona zmienia się w świecącą ozdobę stołu, a etykieta peel-off umożliwia dostęp do najlepszych playlist oraz bazy przepisów na imprezowe drinki.
Zobacz również
Niestandardowy produkt wymagał równie niestandardowego sposobu prezentacji, więc w kampanii postawiono przede wszystkim na kreatywne połączenia, unikalną formę kreacji i wzbudzenie zaangażowania odbiorcy. Dlatego w spocie to właśnie widz wciela się w rolę głównego bohatera opowieści, który decyduje się Włączyć Tryb Spotkań i przenieść na inny poziom imprezy. Narracja filmu jest bardzo dynamiczna. Przedstawiane wydarzenia zaskakują od samego początku. Historia pozostaje niedokończona, dzięki czemu każdy może zdecydować co będzie działo się dalej. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia. Ten moment w filmie staje się idealnym miejscem na wprowadzenie aktywacji dla konsumentów, który pomaga przedłużyć życie spotu, a tym samym komunikację kampanii.
Warto dodać, że styl video nawiązuje do kultowych lat 90., które zostały przedstawione w najbardziej nowoczesny i nietypowy sposób. Kolorowa grafika, przemyślane animacjei forma komiksu, które w ostatnich latach przeżywają swoją drugą młodość, wpisały się idealnie w nowoczesną konwencję spotu. Dodatkowo, odwołania do potocznie używanych humorystycznych powiedzeń i zwrotów, nawiązania do obecnej rzeczywistości oraz kryptocytaty z tak popularnego nośnika informacji, jakim są obecnie memy, sprawiają, że przekaz mimo swoje abstrakcji jest osadzony w realnym świecie.
Tworzenie spotu oparto o współpracę z wybitnymi specjalistami. Scenariuszem, zajął się Klub Komediowy, który słynie z satyrycznych, pełnych humoru filmów i skeczy. Z kolei za warstwę rysunkową odpowiedzialny był, znany ze swojego talentu i charakterystycznej kreski, rysownik Łukasz Samsonowicz. Wisienką na torcie jest także zaangażowanie w działania komunikacyjne znanego influencera – Macieja Dąbrowskiego (znanego jako Człowiek Warga, prowadzący kanał z DVPY). Pojawi się on w spocie jako niespodziewany gość domówki, ale w ramach kampanii poprowadzi też dodatkowe działania dla marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spot można zobaczyć pod linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania opiera się na działaniach w digitalu i współpracy influencerskiej. Za jej koncepcję i egzekucję odpowiada VML&R. Designem limitowanej edycji butelki Wyborowa Party Edition zajęła się agencja Czteryczwarte. Działania komunikacyjnei i PR prowadzi agencja Cape Morris