Właściciele Open Mobi inwestują w Mobehave

Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz chcą inwestować na polskim rynku reklamy digital. W połowie maja br. wykupili udziały Mobehave, dając początek grupie wyspecjalizowanych spółek.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

Agencja digitalowa Open Mobi skupi się teraz przede wszystkim na rozwoju technologii AI oraz oferowaniu rozwiązań w obszarze custom audience. Firma posiada już autorską platformą DMP obejmującą 10 mln sprofilowanych użytkowników, współpracuje też z ponad 30 dostawcami zewnętrznymi – światowymi liderami platform DMP. Drugim z obszarów profesjonalizacji firmy będzie rozwój produktów z kategorii social audience w tym między innymi sprzedaż formatów wideo w kanałach tj. Tik Tok, Twitch, Snapchat. Inwestorzy zbudowali ponadto silny dział kreacji, który ma pomóc w rozwoju obu spółek.

– Choć jako spółka jesteśmy nowi na rynku, jako specjaliści w branży działamy już ponad 10 lat. Doskonale znamy więc jej specyfikę oraz potrzeby i oczekiwania klientów. Chcemy, aby nasza oferta była kompleksowa, a jednocześnie każdy produkt i usługa wysoce wyspecjalizowana. Nie jest to łatwe zadanie, jednak możliwe do zrealizowania dzięki synergii kompetencji i zasobów firm-ekspertów na swoim polu. Naszą wizję rozwoju docenił prezes Mobehave, Dawid Wałęga – mówi Eliza Durnakowska, general director Open Mobi.

Dawid Wałęga od 2006 r. związany jest z branżą mediową. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Mediacom Warszawa. Przez blisko 10 lat przeszedł ścieżkę od planowania i zakupu TV, przez budowę i rozwój teamu Performance, po stanowisko digital directora. W 2016 r objął stanowisko prezesa Mobehave i samodzielnie kierował agencją.

– W ciągu ostatnich 3 lat wdrożyliśmy własne, unikalne produkty oraz poszerzyliśmy portfolio klientów. Naturalnym krokiem rozwoju agencji był strategiczny mariaż z innym podmiotem. Ze względu na wysoki poziom kompetencji i wysoką kulturę organizacji jaką tworzą Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zdecydowałem o fuzji właśnie z Open Mobi – mówi Dawid Wałęga, R&D director Mobehave.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W nowych strukturach Dawid Wałęga będzie miał możliwość wypracowania i rozwoju nowych produktów. Dajemy mu przestrzeń do realizacji nieszablonowych projektów. Obszar R&D jest kluczowy dla naszych spółek, jak i polskiego rynku digital. Liczymy na to, że ta współpraca pomoże nam w osiągnięciu wymiernych efektów sprzedażowych dla obydwu podmiotów – mówi Marek Naruszewicz, sales director Open Mobi.

Mobehave poza kompetencjami merytorycznymi wnosi do grupy także pozytywne relacje z podmiotami takimi jak T-mobile, Blix oraz Qpony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na stanowisku agency sales director pozostaje Katarzyna Knecht.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się