Włodzimierz Schmidt stanowisko prezesa zarządu IAB Europe piastuje od września 2018 roku, a w zarządzie organizacji zasiada od 2013 roku.
Nowy Zarząd IAB Europe, wybrany 16 czerwca 2021 r. podczas dorocznego walnego zgromadzenia, składa się z dwudziestu członków (dziesięciu przedstawicieli firm członkowskich oraz dziesięciu przedstawicieli krajowych oddziałów IAB), co zapewnia szeroką reprezentację wszystkich stron europejskiego rynku cyfrowego.
Zobacz również
W gronie członków Zarządu IAB Europe znajdują się obecnie:
- Neil Bowman, VP Advertising Technology – BBC Global News
- Bethan Crockett, Trainee Solicitor – GroupM
- IIeana Falticeni, General Counsel – Quantcast
- Alex Hole, VP – Samsung Ads
- Thomas Mendrina, Senior Director, Central Europe – Xandr
- Rhys Noelke, SVP Tech & Data, Bertelsmann – RTL Group
- Michael Sandblicher, SVP Platforms & Reach – ProSiebenSat.1 Media SE
- Carolin Wehrhahn, Head of Brussels Office Public Affairs – Axel Springer
- Stephen Wing, SVP, Head of EMEA – Magnite
- Stuart Wilkinson, International Digital Business Director – Kantar
- Thomas Duhr, VP– Bundesverband Digitale Wirtschaft (BVDW) e.V.
- Tim Geenen, Board Member – VIA Netherlands
- Reyes Justribo, General Manager – IAB Spain
- Mahmut Kurşun, Board Member – IAB Turkey
- Luis Marinho Falcão, Director of Operations – IAB Portugal
- Suzanne McElligot, CEO – IAB Ireland
- Nicolas Rieul, President – IAB France
- Jon Mew, CEO – IAB UK
- Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu – IAB Polska
- Allan Sorensen, EU Policy Officer – Danske Medier / COO – IAB Denmark
Podczas inauguracyjnego posiedzenia Zarządu IAB Europe, które odbyło się 28 czerwca 2021 r., członkowie zarządu wybrali spośród siebie nowego prezesa, wiceprezesa oraz skarbnika, którzy wraz z dwoma dodatkowymi członkami tworzą Komitet Wykonawczy Zarządu IAB Europe (ExCo). Nowy skład ExCo jest następujący:
- Włodzimierz Schmidt – prezes
- Bethan Crockett – wiceprezes
- Stuart Wilkinson – skarbnik
- Thomas Duhr
- Nicolas Rieul
– Wyniki wyborów do zarządu IAB Europe to wyraźny sygnał, że polski oddział IAB jest jedną z wiodących branżowych organizacji w Europie, której profesjonalizm i wysokie standardy są wysoko oceniane na arenie międzynarodowej. Jest to przede wszystkim zasługa wszystkich firm członkowskich i ich zaangażowania w codzienną pracę naszej organizacji – komentuje Włodzimierz Schmidt.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zadaniem nowego kierownictwa będzie nadzór nad realizacją dwuletniego planu opracowanego przez poprzedni skład zarządu. Opiera się on na trzech podstawowych obszarach: regulacje prawne, ramy i kodeksy postępowania oraz programy branżowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing