Włoscy bohaterowie Malmy w kampanii marki

Marka Malma na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje klientom słoneczną Italię przez pryzmat bohaterów, którzy pochodzą z Włoch, ale na stałe lub tymczasowo mieszkają w Polsce. Komunikaty te zostaną wsparte za pomocą dodatkowej kampanii nawiązującej do publikowanych wywiadów.
O autorze
1 min czytania 2015-09-08

Wraz z Malmą poznajemy kolejne osoby, które opowiadają o włoskiej kulturze, kuchni, swoich ulubionych daniach i o tym, czym różnią się Włosi od Polaków oraz jak żyje się w Polsce. Nasi Włosi to niepowtarzalne osobowości, dlatego wywiady zawierają sporą dawkę pozytywnych emocji i dużo uśmiechu. Zachęcić Internautów do zapoznania się z materiałami, które przygotowuje dla nich marka, mają trzy dodatkowe spoty. Pierwszy z nich nakłania do zapoznania się z portfolio marki, kolejny przedstawia zabawne fragmenty filmów, zachęcając do ich pełnego obejrzenia, a trzeci ma naprowadzić do skorzystania z przepisów proponowanych przez bohaterów filmów.

W wywiadach publikowanych na kanale YouTube oraz na stronie www.malma.com poznaliśmy już Erikę – stuprocentową Włoszkę z charakterem, Marco – sympatycznego faceta z dużą dawką poczucia humoru, a także Carlę, Giulio i Laurę. Przed nami kolejni bohaterowie. Na stronie internetowej marki można również skorzystać z dużej bazy przepisów z różnych regionów Włoch, przygotowywanych na bazie makaronów Malma.

Zapraszamy do obejrzenia trzech nowych spotów Malmy:



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czas trwania kampanii: wrzesień 2015 r.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Eura 7
Dom Mediowy: Mindshare

Słuchaj podcastu NowyMarketing