Uwielbiamy włoską kuchnię. Słowo „pizza” wzbudza w Polakach niepohamowane rządze, a makarony pochłaniany jest pod każdą postacią. Smakują, ale często daleko im do pierwowzorów z Italii. Przyzwyczailiśmy się do podobnej jakości i smaku włoskich potraw podawanych w Polsce. Nie zauważamy niedociągnięć, przekłamań, a wręcz oszustw serwowanych przez kucharzy.
Największym grzechem rodzimych lokali jest fałszowanie sera! Cyklicznie przeprowadzane kontrole wykazują, że kuchenne spiżarnie pełne są seropodobnych produktów. Naturalnie w menu i składzie potrawy widnieją jako pełnowartościowe sery, niekiedy nawet barbarzyńsko nazywane są parmezanem! Częstą praktyką jest, na przykład: podawanie gościom pesto, w którego składzie brakuje… pesto. Wino, kosztujące nawet kilkaset złotych może być rozwodnione lub okazać się tańszym trunkiem przelanym do odpowiedniej butelki.
Zobacz również
Dziwi ta chęć oszczędności. Biorąc pod uwagę, że kuchnia włoska nie jest droga. Nasze ulubione dania wywodzą się z ubogich, rolniczych regionów. To, co we Włoszech najcenniejsze, to właśnie drobne, rodzinne knajpki. Menu jest w nich zmienne, panują sezonowe produkty. Zagląda się do nich rano po kawę i przekąskę, potem na Aperitivo oraz wieczorne uczty przy winie i dyskusjach.
Taki klimat panuje w Heritage. Restauracja mieszcząca się w industrialnych wnętrzach Hali Koszyki stawia na autentyczność i hołdowanie włoskim, kulinarnym ideałom. 5 kwietnia w trakcie Poranka Prasowego szefowie kuchni Heritage zademonstrowali, jak odróżniać prawdziwe, włoskie produkty od nieuczciwych zamienników. Przeprowadzili także degustację win i zaserwowali potrawy, które na co dzień cieszą gości Koszyków. Warto dodać, że każdy składnik użyty w trakcie ich gotowania, można nabyć w samej restauracji, by móc cieszyć się w domu prawdziwymi, włoskimi smakami.
Chcesz spróbować włoskich dań i produktów, które niczego nie udają? Szukasz przyjemnego wina do kolacji? Jeśli akurat nie planujesz wycieczki na Półwysep Apeniński – odwiedź Heritage na parterze warszawskich Koszyków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing