Obowiązki nowego członka zarządu obejmą realizację celów strategicznych firmy, w szczególności rozwój marek premium i segmentu piw bezalkoholowych. Będzie też odpowiadał za innowacje oraz za obszar transformacji cyfrowej.
Wojciech Bogusz jest liderem z bogatym doświadczeniem w branży FMCG na rynku polskim, a także na innych rynkach europejskich. Z sukcesami tworzył strategie dla portfolio marek globalnych i lokalnych, jak również wprowadzał innowacje, które kształtowały nowe trendy konsumenckie.
Zobacz również
– Z ogromną ekscytacją dołączam do lidera branży piwowarskiej. Tyskie, Lech, Żubr oraz pozostałe marki Kompanii Piwowarskiej to ikony polskiego rynku piwa, które przez dziesięciolecia stały się częścią naszej kultury oraz ustanawiały nowe standardy marketingu. Praca z nimi to niesamowite wyzwanie, ale również wielka odpowiedzialność, wierzę, że moje doświadczenie, wiedza i pasja przyczynią się do dalszych sukcesów naszego portfolio – komentuje Wojciech Bogusz.
Wcześniej stanowisko wiceprezeski ds. marketingu zajmowała Małgorzata Lubelska, która awansowała do struktury europejskiej Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska.
Zdjęcia: mat. pras.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing