Od kwietnia br. marka Mio nawiązała partnerstwo z kierowcą rajdowym Wojciechem Chuchałą. Wraz z nowym sezonem rajdowym największy producent wideorejestratorów w Europie, marka Mio, dołączyła do partnerów wspierających Wojciecha Chuchałę, w trakcie najważniejszego cyklu zmagań motorowych jakim są Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Wojciech dołącza do #MioTeam, a na jego aucie pojawi się branding marki podczas 49. Rajdu Świdnickiego-Krause (23-25 kwietnia 2021 r.).
– Pragniemy, aby marka Mio kojarzyła się nie tylko z wysoką jakością urządzeń oraz innowacyjnym rozwiązaniami, ale również z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale przede wszystkim pasjonatami. Naszą markę wspierają Adam Klimek, Aleksander Ostry Ostrowski, a teraz do #MioTeam dołączył Wojciech Chuchała. Bez wątpienia Wojtek Chuchała to jeden z najbardziej utalentowanych polskich kierowców rajdowych. Potwierdzają to dotychczasowe sukcesy, m.in. zdobyty w 2014 roku tytuł Rajdowego Samochodowego Mistrza Polski czy osiągnięty w 2016 roku tytuł mistrza Europy ERC2 – podkreśla Łukasz Tetkowski, marketing & communication head CEE, DACH, Turkey Mitac International.
Zobacz również
Wojtek Chuchala to urodzony w Bielsku Białej, 32- letni kierowca rajdowy, który swoje pierwsze sukcesy osiągnął już w wieku 21 wygrywając Rajdowy Puchar Polski. Od początku swojej sportowej kariery dążył, by osiągać jak najlepsze wyniki.
– Krótka przerwa od startów pozwoliła mi nabrać nowego wiatru w żagle i już nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł ponownie rozpocząć zmagania na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Kompletując swój Team zawsze staram się wybierać najlepszych, dlatego niezwykle cieszy mnie współpraca z Mio. Nie ukrywam, że w prywatnym aucie to właśnie sprzęt tej marki jest dla mnie wsparciem zamiast Sebastiana – podkreśla Wojciech Chuchała.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell