Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset

Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko communications managera, natomiast drugi został talent managerem.
O autorze
1 min czytania 2022-06-29

Wojciech Grzegorzyca awansował na stanowisko communications managera w agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Na nowym stanowisku w jeszcze szerszym zakresie będzie współodpowiedzialny za komunikację agencji, reprezentowanie jej na zewnątrz, relacje z mediami, a także wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych dla klientów. Obecnie raportuje bezpośrednio do Kamila Bolka, CMO i członka zarządu grupy LTTM.

Grzegorzyca dołączył do zespołu w czerwcu 2021 roku jako communications specialist. Do tej pory był współodpowiedzialny m.in. za organizację trzech edycji międzynarodowej konferencji Gaming Marketing Days czy wdrożenie i komunikację strategicznego wejścia Gamesetu w obszar metaverse marketingu.

Jan Dąbrowski, który dołączył do Gamesetu w maju 2021 roku jako junior talent manager, awansował na stanowisko talent managera. Wśród koordynowanych przez niego projektów były w głównej mierze kampanie z udziałem twórców z obszaru technologii, między innymi kampanie promujące usługę Nvidia GeForce NOW czy działania wokół premiery Windows 11 prowadzone wspólnie z firmą Acer.

Dąbrowski jest członkiem zespołu Martyny Adamus, gdzie odpowiada za współpracę z twórcami technologicznymi zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Ziemniak czy PC by TQ), a także wybranymi kanałami z innych segmentów (m.in. Planeta Faktów).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj