Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Wojciech Pronobis dyrektorem marketingu Prudential

Za działania reklamowe towarzystwa ubezpieczeniowego odpowiadać będzie BRAIN Advertising Agency, zakupem mediów zajmie się dom mediowy Starcom, w zakresie działań PR firmie doradzać będzie Havas PR Warsaw, a obszarem digital zajmie się agencja Next.
O autorze
1 min czytania 2012-10-25

W ostatnich dniach towarzystwo ubezpieczeniowe Prudential potwierdziło plany powrotu na polski rynek po 70 latach nieobecności. Oferta polis na życie ma być dostępna w ciągu kilku miesięcy. Firma rozstrzygnęła już przetargi i tym samym wyłoniła agencje, które będą pracować nad ponownym wprowadzeniem marki Prudential do Polski. Za opracowanie pozycjonowania firmy i przygotowanie kampanii reklamowych odpowiada BRAIN Advertising Agency. Budżetem Prudentialu na zakup mediów zarządza dom mediowy Starcom. Konsultanci agencji Havas PR Warsaw wspierają klienta w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego i relacji z mediami. Planowaniem obecności marki w kanale digital zajmuje się agencja Next.

– Jestem przekonany, że udało nam się wybrać do współpracy partnerów, oferujących kompetencje i doświadczenie niezbędne do wprowadzenia nowej marki na bardzo konkurencyjny rynek ubezpieczeń na życie. Wierzę, że koncepcje kreatywne i rozwiązania komunikacyjne, nad którymi obecnie pracujemy wspólnie z agencjami Brain, Starcom, Next i Havas PR Warsaw, spotkają się z entuzjastycznym odbiorem Polaków. Jednym z naszych długofalowych celów, obok budowania zaufania do marki Prudential, jest tworzenie kultury oszczędzania w Polsce. Z radością podejmiemy to wyzwanie – zapowiada Wojciech Pronobis, który objął funkcję Dyrektora Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Prudential Polska.

Wojciech Pronobis ma bogate doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych. W latach 2008 – 2011 był Dyrektorem Zarządzającym ds. Marketingu oraz Dyrektorem Pionu i Biura Marketingu w Grupie PZU. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w departamentach marketingu Telekomunikacji Polskiej oraz PTK Centertel (Orange). Jest prezesem zarządu stowarzyszenia Marketing 4Business. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj