Od teraz Wojciech Szymczyk odpowiada zarówno za e-commerce i zarządzanie bazami danych (CRM), jak i za obszary performance marketingu, customer experience, social media i content oraz dział digital media (we współpracy z brokerem Multikino Media).
– Multikino jest obecnie najbardziej zaawansowaną digitalowo siecią kinową w Polsce. Kilka ostatnich lat to prawdziwa rewolucja e-commerce’owa. Już 2/3 naszych klientów dokonuje rezerwacji lub zakupu biletów na naszej stronie przed wizytą w kinie – mówi Mariusz Spisz, commercial director Multikina. – Kluczowym zadaniem Wojtka po skupieniu tych kompetencji będzie dalsze utrzymanie pozycji jednej z najbardziej innowacyjnych internetowo sieci kinowych – nie tylko w Polsce, ale i Europie – dodaje Spisz.
Zobacz również
Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 roku. Na początku do jego zadań należało zbudowanie działu e-commerce i wdrożenie aplikacji mobilnej. Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. W ciągu ostatnich lat wraz ze swoim zespołem uruchomił m.in.: CRM (dwie karty lojalnościowe), kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS), sieć beaconów we wszystkich salach kinowych oraz pierwszego w Europie bota kinowego.
– W tym roku planujemy co najmniej dwukrotnie wstrząsnąć digitalem kinowym – zapewnia nowy dyrektor działu Digital i CVM w Multikina S.A. – Nie mogę na tym etapie jeszcze mówić o szczegółach, ale nadal widzimy obszary, w których można dokonać minirewolucji – dodaje Szymczyk.
Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah. Pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiał podczas studiów na warszawskim SGH, pracując w Philip Morris (w latach 2003-2005), gdzie brał czynny udział w przygotowaniach marek Marlboro i L&M do komunikacji w Internecie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing