Pani Izabela, która dzięki dofinansowaniu otworzyła z mężem ośrodek jeździecki, gdzie uczy jak porozumiewać się z końmi oraz pan Jakub, twórca innowacyjnego lokalizatora dla płetwonurków. To tylko dwie z wielu twarzy kampanii Dumni z Łódzkiego. W ten sposób województwo łódzkie dziękuje także mieszkańcom za to, że angażują się w rozwój regionu, promują jego walory i atrakcje tworząc zupełnie nową jakość „Nowego Łódzkiego”.
– Każda historia jest niepowtarzalna i związana z innym obszarem życia mieszkańca – zaznacza Maciej Łaski, szef promocji województwa łódzkiego. – Bohater opowiada o swoich najważniejszych doświadczeniach i wartościach, które go ukształtowały i pozwoliły mu poczuć wyjątkową więź z regionem. Są tutaj osoby, które wychowały się w Łódzkiem i takie, które przyjechały z odległych miast, ale to u nas poczuły się jak w domu – dodaje Łaski.
Zobacz również
Głównymi narzędziami kampanii są grafiki oraz materiały wideo. Kampania prowadzona jest crossmediowo zarówno z mediami regionalnymi, jak i ogólnopolskimi z wykorzystaniem kanałów outodoorowych, promocją w kanałach tradycyjnych: radio, telewizji, prasie i mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Każdy mieszkaniec jest zaproszony do opowiedzenia swojej opowieści, którą Łódzkie będzie dzieliło się na swoich profilach Promuje Łódzkie.
Kampania Dumni z Łódzkiego rusza 3 września. Jej główna odsłona potrwa do 17 września. Patroni medialni akcji: Gazeta Wyborcza, Onet, TOYA TV, Radio Łódź, Dziennik Łódzki, Naszemiasto.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing