Każdego roku ekipa MarkeTEAM sprawdza znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Nie jest to kolejny konkurs, który można zaszufladkować jako teoretyczny o skostniałej strukturze. Po pierwsze, polega on na studiach przypadków, które uczestnicy muszą rozwiązać, wykorzystując wiedzę w praktyce. Po drugie, aby to zrobić, poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. I wreszcie po trzecie, nie mogą poruszać się żadnym innym środkiem lokomocji niż komunikacja miejska. Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie, pod presją czasu, mieć orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.
Osiem lat marketingowych wyzwań
Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja konkursu. Wszystkie edycje oparte były na konkretnej tematyce z zakresu marketingu. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami marketingu internetowego, eventowego czy też modern marketingu. Każda kolejna edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród studentów, jak i znanych firm o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym. W tym roku organizatorzy gry podjęli decyzję, że ósma edycja Marketing Challenge będzie pierwszą edycją ogólnopolską, a jej tematyką zostaną „wojny marketingowe”. Celem zespołu MarkeTEAM jest ukazanie uczestnikom, że marketing, szczególnie w obecnych czasach, ma charakter rywalizacji ze względu na ciągłą i nierzadko ostrą walkę konkurencyjną. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu strategii marketingowych, marketingu partyzanckiego czy też grywalizacji. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, inspirujących miejsc, które po prostu warto zobaczyć.
Zobacz również
Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. MarkeTEAM podkreśla, że każdy w ich turnieju zostaje nagrodzony i nie liczy się wyłącznie wiedza z zakresu marketingu, ale również kreatywność, zarządzanie czasem, czy orientacja w terenie. Trzyosobowe zespoły muszą zarejestrować się wcześniej na stronie internetowej turnieju www.gra.marketeam.pl
Partnerem głównym Marketing Challenge został w tym roku Lidl, strategicznym mBank, a partnerami gry Danone, Rossman, Skanska, SpeakUp oraz lokalne firmy tj. Evergym, Alles, Fiero, kręgielnia Grakula czy restauracja Bawełna, a także wiele innych. Współpracujące firmy gwarantują projektowi wsparcie finansowe, barterowe oraz przede wszystkim merytoryczne, biorąc udział np. w przygotowaniu czy ocenianiu zadań.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing