Nowy spot reklamowy Tarczyńskiego kontynuuje platformę kreatywną rozpoczętą na początku marca. Platforma wprowadza na rynek nowy produkt marki Tarczyński – Suchą Krakowską. W pierwszej odsłonie pojawił się zadziorny Pablo. Tym razem główną bohaterką jest Heladia, której towarzyszą greccy wojownicy. Heladia pojawiła się również w layoutach kampanii outdoorowej, która prowadzona jest na ponad 1400 nośnikach w całej Polsce.
Kampania Suchej Krakowskiej prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, POLSAT). Jej emisja potrwa do połowy kwietnia. Za kampanię i jej realizację odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made.
Zobacz również
Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Heladia, reklama 2015)
Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Pablo, reklama 2015)
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]