W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.
WojTech i Reneusz to dwie zupełnie przeciwstawne osobowości, przedstawiciele 2 różnych pokoleń, którzy przy wyborze sprzętu elektronicznego do domu czy dla siebie zwracają uwagę na zupełnie różne aspekty. W nowej kampanii Saturna wcielają się w role doradców klienta i rozmawiają o technologii – każdy na swój sposób. Reneusz – z młodzieńczą pasją i energią, WojTech – z właściwym dla siebie dystansem, spokojem i doświadczeniem życiowym.
Zobacz również
Na kampanię z udziałem WojTecha i Reneusza składają się spoty TV, spoty radiowe oraz działania w Internecie i social mediach. Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w TV i radiu odpowiada agencja K2, za produkcję spotów dom produkcyjny OTO, za zakup mediów Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym Universal McCann, za realizację działań w Internecie odpowiada agencja Golden Submarine, za social media – K2 Media, natomiast za działania PR agencja TBWA PR. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się wewnętrzna agencja klienta Redblue.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]