TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WojTech i Reneusz – nowa kampania wizerunkowa Saturna

Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. Już dziś startuje kampania radiowa, a dzień później, 9 listopada, telewizyjna.
O autorze
1 min czytania 2016-11-09

W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.

WojTech i Reneusz to dwie zupełnie przeciwstawne osobowości, przedstawiciele 2 różnych pokoleń, którzy przy wyborze sprzętu elektronicznego do domu czy dla siebie zwracają uwagę na zupełnie różne aspekty. W nowej kampanii Saturna wcielają się w role doradców klienta i rozmawiają o technologii – każdy na swój sposób. Reneusz – z młodzieńczą pasją i energią, WojTech – z właściwym dla siebie dystansem, spokojem i doświadczeniem życiowym.

Na kampanię z udziałem WojTecha i Reneusza składają się spoty TV, spoty radiowe oraz działania w Internecie i social mediach. Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w TV i radiu odpowiada agencja K2, za produkcję spotów dom produkcyjny OTO, za zakup mediów Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym Universal McCann, za realizację działań w Internecie odpowiada agencja Golden Submarine, za social media – K2 Media, natomiast za działania PR agencja TBWA PR. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się wewnętrzna agencja klienta Redblue.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj