Tajne głosowanie na przewodniczącego jury konkursu PR Wings 2023 potwierdziło, że Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, cieszy się ogromnym zaufaniem branży public relations. Wybrany niemalże jednogłośnie na tę funkcję, już po raz trzeci będzie stał na czele prac jury.
– Kolejna nominacja na przewodniczącego jury konkursu PR Wings, to dla mnie ogromny zaszczyt, ale też duża odpowiedzialność. Moją rolą jest nie tylko wsparcie wszystkich członków jury, ale również rozstrzyganie ewentualnych sporów, co nigdy nie jest łatwe. W tym roku już po raz trzeci będę pełnił tę funkcję i muszę przyznać, że dla mnie osobiście to również niesamowita możliwość szerokiego spojrzenia na rynek, analizy trendów, które go kształtują oraz poznania wspaniałych ekspertów public relations ze wszystkich stron rynku PR. Gorąco zachęcam wszystkich do przesyłania zgłoszeń, na co jest czas do 8 września. Potem przystępujemy do pracy – powiedział Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury konkursu PR Wings, 2023.
Zobacz również
Konkurs PR Wings ma na celu promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk w zakresie public relations i komunikacji. Jego misją jest również doskonalenie rynku usług PR w Polsce. Konkurs ma bardzo demokratyczną formułę, a warunki dają szansę na udział wszystkich podmiotów realizujących działania PR.
– Konkurs PR Wings powstał m.in. w celu otwarcia nowych możliwości na rynku public relations i pokazania, jak wiele wspaniałych i efektywnych kampanii realizowanych jest w naszej branży. Zdajemy sobie sprawę, że duża ich część prowadzona jest przez podmioty, które nie dysponują ogromnymi budżetami. Dlatego od początku jednym z naszych głównych założeń jest stworzenie warunków, które będą przystępne dla wszystkich uczestników rynku. Zgodnie z regulaminem, w sytuacjach wyjątkowych, zarząd SAPR może również podjąć decyzję o przyznaniu zniżki na zgłoszenia. To otwarcie drzwi dla NGO-sów, instytucji publicznych, samorządów i wszystkich tych, którzy realizują bardzo potrzebne i ciekawe aktywności, ale nie dysponują budżetami na udział w rynkowych konkursach – wspomniała Emilia Hahn, prezeska zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations.
Zgłoszenia w konkursie można przesyłać do 8 września, do godz. 23.59. Zgłaszający mają do wyboru aż 12 kategorii. Dla wszystkich zainteresowanych przystąpieniem do konkursu, SAPR przygotował szereg wskazówek, przeprowadzając rozmowy z jurorami branżowych konkursów i publikując je w ramach PRodcastu dostępnego na trzech platformach – Spotify, Apple Podcasts, Google Podcast.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie prwings.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing