Sokół to człowiek, który na kilku płaszczyznach, od ponad 20 lat tworzy i redefiniuje polską scenę hip-hopową. Jako Artysta wydał w tym czasie 8 albumów, które okryły się wielokrotną platyną i zostały entuzjastycznie przyjęte przez fanów i krytyków. Działając jako biznesmen, Sokół jest założycielem wytwórni Prosto Label oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear.
Od dziś Artysta jest także ambasadorem marki Samsung i będzie częścią kampanii marketingowej dla serii Galaxy Note10, najnowszych smartfonów tego producenta. Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Na Twoich zasadach”, sama akcja ma inspirować konsumentów do niepoddawania się ramom otaczającego nas świata i działania według własnych reguł. W trakcie kampanii Sokół zaprezentuje odmienne podejście do tego, czym jest praca i jak może wyglądać. Udowodni, że można wyrwać się ze sztywnych ram biura i pracować z dowolnego miejsca, jeśli ma się do tego odpowiednie narzędzia.
Zobacz również
– Wojtek to postać, która idealnie wpisuje się w narrację marki Samsung. Jego historia to nieustające pasmo wyzwań, którym sprostał, robiąc to na swoich zasadach. Sokół to także wzorcowy reprezentant grupy, która potrafi zmienić swoje pasje i zainteresowania w sposób na życie. Właśnie dla takich osób, które nie pozwalają się zaszufladkować, stworzyliśmy Galaxy Note10 – powiedziała Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.
Galaxy Note10 to smartfon stworzony dla najbardziej wymagających użytkowników, tych którzy chcą żyć, pracować i bawić się na swoich zasadach. Urządzenie oferuje doskonały ekran Dynamic AMOLED, profesjonalny aparat fotograficzny z takimi funkcjami jak audio zoom, stabilizacja video Super Steady czy nagrywanie wideo w HDR10+, oraz jedyny w swoim rodzaju rysik S Pen, który nie tylko pozwala wygodnie notować na smartfonie, ale też sterować nim zdalnie przy pomocy gestów.
Współpraca obejmuje aktywności w mediach społecznościowych, działania digital oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VML&YR, d*fusion communication oraz dom mediowy Starcom.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing