Rok 2019 powoli dobiega końca. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, jakie słowo wg branży marketingowej i Was, naszych czytelników można uznać za marketingowe słowo roku 2019.
Swoje propozycje przedstawia Wojtek Walczak, założyciel i partner w agencji Melting Pot.
Zobacz również
Woke
Mięso, plastik, klimat, prawa mniejszości, przejrzystość, nienawiść, równość, smog… Woke Brands, czyli marki obudzone, chcące robić, a nie tylko mówić, że coś robią we wszystkich tematach, które nagle społecznie wybuchły także w kraju nad Wisłą. To jedna z większych rewolucji w myśleniu o strategiach marketingowych na przestrzeni ostatnich lat, a decyzja czy to robić, to trochę jak pytanie o konto firmowe na Facebooku 8 lat temu.
Wideo
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
To słowo znowu jest hot za sprawą specjalistów ds. social media, którzy odkryli coś, co reklama zna od początków telewizji, na oko jakiś kilkudziesięciu lat, czyli że emocje najlepiej sprzedaje się za pomocą form filmowych. Tylko że teraz inaczej konstruowanych, szybszych, dopasowanych do naszego i tak krótkiego czasu atencji małych ekranach, które nosimy ze sobą 24/7.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tik Tok
Nowa platforma dzielenia się z innymi tym, co najważniejsze, czyli wideo. Dopasowana do tych bardzo młodych i tylko przez tych młodych doskonale rozumiana. Na ile do wykorzystania marketingowo i na poważnie, zapewne dowiemy się już w 2020 roku.
A jacy są Twoi kandydaci na marketingowe słowo roku 2019? Wypełnij poniższą ankietę i podaj swoje propozycje. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2019 podamy po 1 stycznia 2020.
Dziękujemy!