Wola Park w Black Friday zachęca klientów do zrównoważonej konsumpcji kampanią „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”

Z okazji tegorocznego Black Friday Wola Park uruchamia drugą edycję kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, a podczas niej m.in. wyprzedaż garażową, warsztaty z renowacji butów z WoshWosh, czy zbiórkę używanej odzieży we współpracy z Ubrania Do Oddania.
O autorze
2 min czytania 2021-11-26

Drugie życie codziennych przedmiotów

Black Friday na całym świecie kojarzy się z impulsywnymi zakupami, które kończą w kącie szafy lub na śmietniku, powiększając ilość odpadów zaśmiecających naszą planetę. Wola Park wierzy, że konsumpcja powinna być świadomym procesem, w którym produkty codziennego użytku mogą posłużyć dłużej niż jeden sezon. By do takiej perspektywy zachęcić swoich klientów, Wola Park w ramach kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej” w dniach 26-27 listopada organizuje weekendową wyprzedaż garażową. W trakcie wydarzenia będzie można nie tylko kupić potrzebne przedmioty, lecz także wcielić się w sprzedawcę i na wypożyczonym od organizatora stoisku wystawić nieużywane już zabawki, książki, ubrania itp. Rezerwacji stanowiska można dokonać za pomocą strony biletyna.plWyprzedaż odbędzie się na głównym placu Wola Parku w piątek 26.11 w godz. 14:00-22:00 oraz sobotę 27.11 w godz. 10:00-22:00.

– Jednym z naszych priorytetów jest edukowanie klientów na temat zrównoważonej konsumpcji i idei less waste. Na początku listopada uruchomiliśmy we współpracy z Wolskim Centrum Kultury ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, a teraz chcemy zachęcić wszystkich odwiedzających do udziału w naszej akcji „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”. W trakcie jej trwania będzie można wziąć udział w wyprzedaży garażowej, warsztatach renowacji obuwia z WoshWosh oraz zbiórce używanej odzieży dla Ubrania Do Oddania, z której cały dochód przeznaczymy na wsparcie Fundacji Ocalenie. Wierzymy, że wspólnymi siłami możemy zmienić Black Friday w Green Friday i także w ten sposób ograniczać ilość odpadów, które w szkodliwy sposób oddziałują na środowisko – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, customer experience manager w Wola Park.

WoshWosh na pomoc wysłużonym butom

Poza wyprzedażą garażową, w piątek 26 listopada wszyscy chętni będą także mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach renowacji obuwia z WoshWosh. Na szkoleniu specjalista z wieloletnim doświadczeniem opowie o sposobach na czyszczenie, odnowę i pielęgnację butów skórzanych, zamszowych oraz nubukowych. Następnie, podczas praktycznej części wydarzenia, organizator pokaże jak zadbać o buty oraz co zrobić, aby w dobrym stanie służyły jak najdłużej. Wszyscy uczestnicy proszeni są o przyniesienie ze sobą gładkich, jednokolorowych butów skórzanych, na których nauczą się prezentowanych technik. W razie potrzeby specjalista podzieli się poradami pielęgnacyjnymi także dla innych rodzajów obuwia, które przyniosą ze sobą zainteresowani. Warsztaty odbędą się we Współdzielniku (1. piętro, naprzeciwko Media Expert) o godz. 13:00 oraz 15:00. Aby wziąć udział w warsztatach należy zarejestrować się na wybraną godzinę poprzez stronę wolawarsztaty.syrenacommunications.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– WoshWosh to nie tylko firma, która zajmuje się dawaniem butom drugiego życia, to także firma, której zależy na poszerzaniu świadomości na temat odpowiedzialnej konsumpcji oraz idei zero waste. Dlatego inicjatywa, jaką jest cykl szkoleń realizowany z Wola Park, jest dla nas doskonałą okazją do realizacji tego celu. Nie tylko na poziomie społecznym, ale i biznesowym – mówi Martyna Zastawna, założycielka i CEO WoshWosh.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niepotrzebne ubrania? Do oddania!

W ramach kampanii w poniedziałek 22.11 na placu głównym w Wola Parku oraz we Współdzielniku stanęły dwa pojemniki na zbiórkę odzieży.­ Partnerem zbiórki jest projekt Ubrania Do Oddania, który za cel stawia sobie zrewolucjonizowanie rynku odzieżowego w Polsce. Każdy kilogram oddanej w trakcie trwania kampanii odzieży będzie równy jednej złotówce, a cały dochód z akcji organizatorzy przeznaczą na wsparcie Fundacji Ocalenie. Zbiórka trwa od 22.11 do 27.11.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się