– #Profesjonaliści Wólczanka to cykl, który od jakiegoś już czasu żyje swoim życiem w naszych kanałach social media. Przedstawiamy w nim interesujących ludzi, zafascynowanych swoim zawodowym życiem – profesjonalistów przeróżnych zawodów, którzy wybrali koszule Wólczanki. Naszymi bohaterami byli między innymi: inżynier, nauczyciel, menagerowie, projektant mebli, księgowa, programista, przedsiębiorcy oraz muzycy orkiestry Wieniawa, której jesteśmy partnerem. Zauroczeni autentycznością naszych bohaterów, ich naturalną siłą, wiarygodnością i różnorodnością – zaprosiliśmy ich do tworzenia naszej kampanii na sezon jesień zima 2019/2010, w której stali się autentycznymi twarzami marki Wólczanka – tłumaczy założenia projektu Dariusz Jarzynka, dyrektor kreatywny marki
Spośród kilkudziesięciu uczestników projektu #Profesjonaliści marka wytypowała ośmioro bohaterów do kolejnej odsłony cyklu. Malarz Marcin Telega, prawnik Gabriela Lenarczyk, pisarz Max Czornyj, ilustratorka Paulina Kielar, florysta Jacek Batko trenerka personalna Adrianna Palka, oraz właściciele sklepu z kapeluszami Karolina i Kasza i Boris Gall to bohaterowie, którzy zostali zaproszeni przez Wólczankę do wzięcia udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej promującej kolekcję marki na sezon jesień-zima 2019. Jej efekty będzie można podziwiać na witrynach butików w całej Polsce oraz kampanii Wólczanki w prasie i Internecie. Sesji autorstwa Agnieszki Rzymek towarzyszą krótkie filmy, w których każdy z bohaterów opowiada o swojej pracy i definiuje, czym jest dla niego profesjonalizm. Ich autorem jest Grzegorz Łach.
Zobacz również
A oto sami #Profesjonaliści:
Gabriela Lenarczyk – prawnik z kancelarii Budzowska Fiutowski i Partnerzy, specjalizująca się w sprawach z zakresu błędów medycznych, absolwentka WPiA UJ oraz London School of Economics. Przygotowuje rozprawę doktorską na temat „Ochrona praw podmiotowych w procesie przetwarzania danych genetycznych w dobie nowych technologii” w Instytucie Nauk Prawnych PAN. „Profesjonalizm to dla mnie odpowiedzialne realizowanie swoich zawodowych pasji; balans między perfekcjonizmem, a empatią”.
Marcin Telega – Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Kiedyś renowator mebli antycznych, obecnie artysta malarz oraz założyciel krakowskiej Szkoły Rysunku i Malarstwa Art Studnia. Autor wielu indywidualnych wystaw artystycznych. Jego twórczość to połączenie klasycznego, mistycznego portretu wraz z nowoczesną geometrią przestrzeni. „Profesjonalizm to dojrzałość w dążeniu do doskonałości”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jacek Batko – jego przygoda z florystyką zaczęła się 20 lat temu, w małej wielickiej kwiaciarni. Praca ta wbrew pozorom nie należy do tzw. łatwych, lekkich i przyjemnych, ale daje wiele satysfakcji i możliwości. W pracy florysty lubi kontakt z ludźmi, stara się zawsze indywidualnie podchodzić do klientów i spełniać ich oczekiwania. Jego hobby to praca z kwiatami. „Profesjonalizm florysty objawia się w miłości do kwiatów, kreatywności i otwartości do ludzi. Fajnie jest robić to co się lubi – fajnie jest być florystą”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Paulina Kielar – ilustratorka, szczęśliwa mama i żona, mieszkanka Sanoka. Malowanie towarzyszy jej od najmłodszych lat. Jest to dla niej zarówno forma relaksu, odprężenia jak i możliwość przelania swojej wizji na pracę wykonywane dla klientów. Stara się, aby każda jej praca była inna wyjątkowa i osoba, która ją zamówi czuła, że w jej stworzenie włożyła kawałek serca. Głównymi tematami są zwierzęta zamieszkujące tak piękny zakątek polski jakim są Bieszczady.
Adrianna Palka – znana, ceniona biegaczka i trenerka personalna. Przez 9 lat była lekkoatletką. Autorka metody treningowej „Train My Way”, według której ćwiczą tysiące Polek. Uwielbia sport i nie wyobraża sobie pracy bez ludzi. Zaraża pasją do biegania, aktywnego stylu życia, zdrowego żywienia i dbania o siebie. „Profesjonalizm to dla mnie poczucie misji oraz zaangażowanie, które towarzyszy mi każdego dnia”.
Max Czornyj – bestsellerowy autor thrillerów oraz kryminałów. Nakład jego książek sięga setek tysięcy egzemplarzy. Adwokat, praktykował prawo w Polsce i we Włoszech. Niczym w dowcipie lubi stare wino, spleśniałe sery i samochody bez dachu. Pasjonuje go broń czarnoprochowa – rewolwery Colta i Remingtona. Kolekcjonuje antyki, przede wszystkim sztychy, zegary, zegarki, również zabytkowe meble. Lubi grać w szachy, a na playstation nie grał nigdy. „Dla mnie profesjonalizm to nieustanne dążenie do perfekcji w każdym szczególe”.
Karolina Kasza i Boris Gall – polsko-francuska para, która z zamiłowania do mody i kapeluszy prowadzi butik z kapeluszami w Krakowie. Karolina i Boris podchodzą do każdego klienta indywidualnie. W przemiłej atmosferze „vintage butiku” pomagają dobrać odpowiednie nakrycie głowy, które jest idealnym wykończenie każdej stylizacji. Cel do którego ciężko dążą to przywrócić kapelusze na krakowskie ulice. Karolina Kasza – „Profesjonalizm to wiedza i doświadczenie, które nabywamy przez całe życie i umiejętnie wykorzystujemy w naszym biznesie”. Boris Gall – „Profesjonalizm to przedkładanie potrzeb klientów ponad swoje własne”.
Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl. Kolejne modele z oferty jesienno-zimowej będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.