Wolt i Gameset organizują pojedynek gamingowych społeczności

Dziś o godzinie 18:00 rozpocznie się nietypowy pojedynek społeczności dwóch twórców gamingowych. Fani Pawła “Saja” Pawelczaka i Jakuba “Kubona” Turewicza zmierzą się na zamówienia w aplikacji Wolt, która przygotowała specjalną zniżkę w wysokości 10 zł.
O autorze
1 min czytania 2023-11-17

Zmagania będzie można śledzić na żywo, a do wygrania są vouchery o wartości 200 zł. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube).

O godzinie 18:00 rozpocznie się nietypowy pojedynek w ramach zgrywalizowanej aktywacji organizowanej przez Wolt, aplikację do zamawiania jedzenia online. Przez 24 godziny fani dwóch twórców gamingowych – Pawła “Saja” Pawelczaka” i Jakuba “Kubona” Turewicza – będą mogli dokonywać zamówień ze zniżką w wysokości 10 zł, zabierając punkty.

Jedno zamówienie to jeden punkt dla wybranej drużyny w ramach akcji Nafeedowani przez Wolt. Uniwersalne kody zniżkowe do jednorazowego użytku zostaną podane o godzinie 18:00 na stronie wybierzwolt.pl, a także podczas transmisji “Saja” oraz “Kubona” na platformie Twitch.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyniki zmagań będzie można śledzić na żywo na stronie internetowej akcji. Wygra ta społeczność, która przez dobę zdobędzie więcej punktów. Spośród wszystkich uczestników zabawy zostanie wybranych pięciu zwycięzców, którzy najbardziej kreatywnie odpowiedzą na pytanie konkursowe. Otrzymają oni vouchery o wartości 200 zł do wykorzystania na dowolne zamówienie w aplikacji Wolt. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube).

Słuchaj podcastu NowyMarketing