Intuicyjny interfejs, za pomocą którego w prosty sposób można sprawdzać promocje oraz zniżki, umożliwia przeglądanie ich w 10 kategoriach (m.in. Biżuteria i akcesoria, Dom i wnętrze, Moda damska) w wybranych przez użytkownika obiektach handlowych. W tej chwili jest ich ponad 350. Aplikacja grupuje też kupony dostępne w prasie (Wysokie Obcasy, Twój Styl, Hot Moda & Shopping, Glamour, Claudia, Joy, Flesz, Avanti i Grazia).
– WP Radar jest odpowiedzią na szybko zmieniający się rynek informacji zakupowej, gdzie użytkownik coraz częściej sięga po smartfon, by dowiedzieć się, gdzie czekają go interesujące okazje, promocje i przeceny – mówi Piotr Rytel, Product Manager Obszaru Mobile – Chcemy tą aplikacją uzupełnić ofertę produktu reklamowego mobile, adresując szczególnie potrzeby klientów z dużą liczbą punktów detalicznych.
Zobacz również
W opisie każdego kuponu znaleźć można warunki promocji i czas jej trwania. Aplikacja prezentuje zniżki produktów najpopularniejszych w Polsce marek, m.in.: Reserved, Zara, H&M, Venezia, C&A, CCC, Rossman, Cubus, Duka, Tally Weijl, Cropp, Lavard, Tchibo, czy Douglas…
Dzięki usłudze geolokalizacji korzystający z aplikacji od razu sprawdzi kupony, z których może skorzystać w sklepach położonych w najbliżej okolicy. Kolejną przydatną funkcją jest zakładka „Ulubione” – opcja zachowywania intersujących kuponów tak, by wykorzystać je w późniejszym, bardziej dogodnym terminie. Informacją o atrakcyjnych okazjach można w łatwy sposób dzielić się z bliskimi.
Aplikacja WP Radar nie wymaga dodatkowej rejestracji, wystarczy pobrać ją za darmo na telefon lub urządzenie mobilne działające pod systemem operacyjnym Android. Funkcjonalności WP Radar będą stale rozwijane.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing