To już 10. edycja największej międzynarodowej konferencji branżowej dla pracowników szeroko rozumianej branży kreatywnej. To miejsce spotkań praktyków z rynków całego świata, w trakcie którego najlepsi specjaliści dzielą się swoim doświadczeniem. Tu kreatywność łączy się z efektywnością, dając uczestnikom konferencji inspiracje i realne narzędzia do wdrażania w swoim zawodzie, bez względu na doświadczenie.
W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:
Zobacz również
- Monika Bielskyte – Founder, Protopia FUTURE
- Nicholas Bergantin – Executive Creative Director, Africa DDB
- Aifric Lennon – Research Strategy Director, MassiveMusic London
- David Linderman – Design Consultant, No Live Operator
- Rod Sobral – Global Chief Creative Officer, OLIVER Agency
- Ravid Kuperberg – Partner & Trainer, MINDSCAPES
- Max Lederer – Chief Innovation Officer, Jung v Matt
Jubileuszowa edycja Imagination Day będzie wyjątkowa również dlatego, że na scenie pojawią się prelegenci, którzy z powodzeniem występowali m.in. na prestiżowym festiwalu w Cannes oraz posiadają bogate doświadczenie w dziedzinie projektowania, ze szczególnym naciskiem na innowacje technologiczne i ich wpływ na życie codzienne.
Będzie to okazja do spotkania z futurystką, która koncentruje się na analizie relacji między kulturą i polityką a nauką i technologią. Dodatkowo, pełni także rolę doradcy przy produkcjach filmów science fiction w Hollywood. Na scenie pojawi się także trener specjalizujący się w rozwijaniu kreatywnego myślenia. Nie zabraknie też doświadczonych dyrektorów kreatywnych, którzy stoją za kampaniami nagradzanymi w Cannes.
– W tegorocznej edycji konferencji Imagination Day, po raz pierwszy połączyliśmy siły projektów KTR i Innovation, tworząc jedną, unikalną platformę dla branży kreatywnej. Podczas wydarzenia będziemy mieli przyjemność gościć również wyjątkowych speakerów, którzy zostali nagrodzeni w konkursie KTR oraz Innovation. To wydarzenie stanowi symbiozę inspiracji i innowacji, co zapewni naszym uczestnikom jeszcze szersze spektrum wiedzy i możliwości – powiedziała Anna Zimecka, Director of Innovation and Operational Excellence w SAR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wieczorem 23 listopada odbędzie się Gala konkursu Innovation, podczas której naszymi gośćmi będą zarówno uczestnicy konkursu, jak i konferencji. Będzie to niezapomniana noc pełna inspiracji i możliwości nawiązania cennych kontaktów w branży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Seminaria z gośćmi z całego świata odbywają się w Multikinie Złote Tarasy (Warszawa) i co roku gromadzą ponad 700 uczestników.
Bilety, zarówno na jeden wybrany dzień, jak również karnety, można kupić na www.imaginationday.pl.
Twórcami kreacji są Ars Thanea oraz Polot.
Głównym organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Partnerzy wspierający: Ars Thanea, POLOT, AMS, DDB Warszawa, MassiveMusic, SHOOTME Visual Artists, Gazeta.pl oraz MULTIKINO.
Partnerzy medialni: ONET, Business Insider Polska, Press, Nowy Marketing, Mam Startup, Marketing przy Kawie, PRoto, Media Marketing Polska.